Audiențe de maxim 15 minute la IPJ Caraș-Severin. Doar cu mască și mănuși de protecție

modelmic

După ce timp ce aproximativ 2 luni de zile programul de audiență la Inspectoratul Județean de Poliție Caraș-Severin a fost suspendat, iar cererile, reclamațiile și sesizările au putut fi depuse doar prin poștă sau email, reprezentanții Inspectoratului anunță relaxarea măsurilor, dar lucrurile nu vor reveni încă la normal. Astfel, se reiau audiențele cu publicul, atât la sediul central cât şi la cele din judeţ,  dar doar în anumite condiții și respectând măsurile de protecție.

Activitatea de primire în audiență se va desfășura numai în cazuri cu caracter deosebit, raportate la situația prezentată de către solicitantul audienței, în condițiile în care conform prevederilor art. 28 alin. 4 din OMAI nr. 33/2020, în cazul solicitărilor de primire în audiență se poate dispune aprobarea cererii, clasarea sau soluționarea de către compartimentul de specialitate”, precizează Alina Boeru, purtătorul de cuvânt al Inspectoratului Județean de Poliție Caraș-Severin.

În situația aprobării audienței, aceasta se va desfășura astfel:

  • Audiențele se vor desfășura într-o singură locație, stabilită în zona în care este permis accesul publicului în instituție (punctul de primire a publicului). Acolo unde este posibil, se va instala un separator de plexiglas la masa unde se va desfășura discuția cu cetățenii.
  • La o audiență vor fi acceptate maximum 2 persoane concomitent pentru dialogul cu personalul cu funcție de conducere.
  • Audiența se va limita la un interval de maximum 15 minute, respectându-se astfel recomandările medicale de evitare a interacțiunii prelungite cu mai multe persoane.
  • Persoanele care participă la audiență trebuie să poarte mască și mănuși de protecție și să respecte regulile de prevenire a infectării cu Covid19 stabilite prin normele în vigoare.

„Pentru asigurarea comunicării dintre cetățeni și conducătorii structurilor de poliție din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Caraș-Severin, se pot utiliza și mijloace alternative cum ar fi convorbirile telefonice”, mai precizează Alina Boeru.

În ceea ce privește activitatea de consiliere a cetățenilor, aceasta se va desfășura telefonic de către lucrătorii de relații cu publicul, cetățenii putând să apeleze numerele de telefon afișate pe site.

Petițiile pot fi trimise prin poștă, la adresa de e-mail [email protected], prin completarea on-line a formularelor postate pe site-ul unității – sau accesând linkul https://cs.politiaromana.ro/ro/petitii-online.

foto: monitoruldevrancea.ro

 

Karina TINCUL

Stiri similare

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Reper24 nu îşi asumă răspunderea pentru comentarii, deoarece nu-i aparţin şi îşi rezervă dreptul de a interzice sau de a şterge comentariile care conţin: insulte, instigări la ură, la violenţă sau la acte ilegale, exprimări obscene/vulgare
Citiţi şi Politica Redacţiei