Bistro Polonic te definește!

modelmic

De puțin timp am construit și am transformat cel mai frumos bistro din Govândari cu un nume ușor șod cum zice bănățeanul…”POLONIC”

Un minunat cadou facut reșitenilor, într-un decor foarte plăcut și interesant pe Bulevardul Republicii nr. 22 (blocul  fost moto-velo).

Bistro Polonic, vă aduce meniul preferat, preparat în cele mai bune condiții, din respect pentru dumneavoastră.

asdasdasda

Bucătaria, ce îmbină cele mai variate stiluri, atrage prin preparatele savuroase și proaspete la prețuri mai mult decât accesibile, asta făcânnd diferența de celelalte localuri.

Avem de luni până sâmbătă inclusiv, meniul zilei la 15 lei servite loco, sau livrate acasă, la domiciliul dumneavoastră la telefon  0767907043.

Locul unde mâncarea delicioasă face echipă bună cu băuturile, cafeaua de specialitate și ospitalitatea oamenilor.

Ideal pentru petrecerea timpului liber, este un prilej excelent de a savura împreună o bere rece, un cocktail, un ceai sau o cafea bine făcută. Să nu uităm și de  sandwich, burger, omletă piept de pui sau aripi pulpe chiftelute,ceafă la grătar supe, ciorbe iar ca deserturi, delicioasele waffe sau papanași, etc.

image003

Un bistro trebuie să transmită următoarele lucruri: cafea, limonadă, un loc pentru o pauză scurtă în mijlocul aglomerației, o gustare rapidă. De obicei bistrourile sunt în zonele cosmopolite,moderne ale orașului. Acolo vii pentru o pauză, să poți mânca ceva ușor sau să te poți bucura de o cafea. Seara poți savura un vin, după poftă.

O altă caracteristică a localului este faptul că toată mâncarea este preparată cu grijă, din ingrediente de calitate, în propria bucătărie. „E mai ca la mama acasă, gătită cu grijă, e mai naturală!

În măsura în care e posibil, legumele și fructele sunt din piață.

image004

Ce facem dimineața consumăm până seara, Prefer să rămân fără decât să am un surplus pe care să fiu nevoită să-l arunc. Este mai sănătos așa din multe puncte de vedere. Fiind un număr mic de locuri, am spus că nu are rost să cumpărăm produse pentru rapiditate, să luăm semipreparate. De aceea facem totul de la zero. E altfel, chiar transmiți ceva de la tine.

Avem o cafea excelentă, niște biscuiți extraordinari și o ciocolată de casă fantastică

Era firesc ca pasiunea pentru cafea să se reflecte și în produsele bistroului. Aici nu avem nicio plângere.

Oamenii și-au ales locul de a bea cafeaua dimineața pentru că le place, asteptăm și agenții.

Eu am o vorbă: nimeni nu s-a dus să bea de supărare 3 litri de cafea.

Nimeni nu s-a dus să se sinucidă cu cafea sau vreo altă chestie tâmpită pe care o face cu alcoolul.

Asociezi cafeaua cu trezitul dimineața, cu un concediu fain, cu o amintire frumoasă. De aceea e atât de multă lume pasionată de cafea, pentru că aceasta aduce oamenii împreună. 

O ceașcă de cafea unește mai mulți prieteni decât un pahar de vin”,

Cele mai multe persoane care vin la bistro au peste 30 de ani, sunt în special femei și au un venit care le permite să bea cafeaua în fiecare zi în oraș.

image005

Recent localul a început să atragă și familii, mai ales cele cu copii mici. Forfota cea mai mare este dimineața și la prânz pentru că atunci se consumă cea mai multă cafea și preparatele din bucătărie. „Avem și clienți fideli. Nu sunt foarte mulți, dar este un nucleu foarte bine închegat, care îți dă o doză de încredere că nu ești nebun, că nu ești de unul singur. Revin chiar și elevii care trec dimineața pentru o limonadă, școlile fiind foarte aproape. Mă încântă foarte mult că sunt cupluri în vârstă care se opresc la noi, stau la o masă și beau cafeaua de dimineață. Înainte acest spațiu era atrăgător pentru un consumator cu vârsta de până în 30 de ani, dar acum se pare că se transformă.

Locul s-a schimbat și datorită aportului nostru la acest spațiu și am fi dorit mai mult, astfel încât consumatorul tipic are acum alte preferințe: apreciază vinul, stă într-un loc mai ferit de gălăgie, fiindcă la noi muzica nu va acoperi zgomotul oamenilor”,

Despre clienții e c are-i avem declarăm că sunt răbdători, că vorbesc frumos, că înțeleg că bistroul nu are mulți angajați și aleg să nu se grăbească atunci când le trec pragul. „Oamenii văd că e un spațiu mic, că sunt puțini angajați.

Aici nimeni nu este nervos sau pe fugă. Dar cred că este și vorba despre modul în care tratăm oamenii: îi întâmpinăm de la intrare,îi salutăm,  îi respectăm.

Aici nu ne închinăm clientului, ci oferim cât putem, iar oamenii înțeleg și apreciază. Chiar dacă durează mai mult de cele 5 minute până ajunge un cappuccino, acesta nu va fi niciodată rece. La orice problemă întâmpinată răspundem prompt, cu cea mai bună soluție.

image006

 Totul pentru că ai venit să bei o cafea, să te simți bine”. Poate ceea ce impresionează în primul moment în care pășești în interior este atmosfera. Acest lucru se datorează și faptului că motto-ul este „Dacă gazda se simte bine, automat toți oaspeții se simt bine”. „Am creat un mediu care să ne placă și să creeze un sentiment de relaxare. Ne-am dorit să fie călduros, prietenos.

image007

Am primit foarte multe păreri de bine și strângeri de mână. <<Stai puțin, eu vin în centru, unde e un trafic infernal și gălăgie, dar la voi mă pun pe scaun și ascult o melodie frumoasă>>. Am vrea să fim asociați cu ospitalitatea tipic românească.

 Tot aud că românii de fapt nu sunt așa ospitalieri. Ba sunt, sunt prietenoși, au chef de stat la vorbă și de cunoscut. Asta aș vrea să îi aducă pe oameni aici.

Vrem să aducem mai multă bere românească artizanală, de la microberării, și vinuri românești bune. Cu cât apar mai multe sortimente, cu atât și publicul se educă pe latura aceasta. De asemenea, pe partea de mâncare vom mări meniul.

image008

Fiecare va face singur meniul, iar un coleg va recomanda un vin pentru acel meniu. Ca un fel de educație la locul faptei. Vrem să devină tradiție acest lucru. Dacă nu ne ajutăm noi între noi, nu ne ajută nimeni”,

„Noi încurajăm omul să comunice cu noi, să ne spună în față dacă ceva îi place foarte mult sau din contră.

Multe dintre localurile din Reșița ar crește la capitolul servicii dacă fiecare ar pune preț pe ceea ce face. Să învățăm să facem lucrurile corect pentru clientul nostru!

image009

Clientul nostru nu este stăpânul nostru, el ne este prieten. Vine la noi pentru că îi place acel cappuccino sau modul în care este tratat.

Suntem o mână de oameni, și ne place să-ți fim gazde.

Bistro Polonic. Poftim la masă!

Hai la POLONIC, unde găsești prețul mic !

image010

Tel: 0767907043

Stiri similare

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Reper24 nu îşi asumă răspunderea pentru comentarii, deoarece nu-i aparţin şi îşi rezervă dreptul de a interzice sau de a şterge comentariile care conţin: insulte, instigări la ură, la violenţă sau la acte ilegale, exprimări obscene/vulgare
Citiţi şi Politica Redacţiei