Continuă transformările din Reșița! Platforme subterane de colectare a deșeurilor, montate în Luncă

modelmic

La Reșița se continuă eforturile pentru punerea la punct a unui sistem modern de colectare a deșeurilor. După ce anul trecut, primele primele platforme de gunoi subterane au fost instalate în zona Parcului Siderurgistului, acum atenția administrației locale s-a îndreptat spre cartierul Lunca Pomostului, mai exact spre cele șase străzi care trec în prezent printr-un proces de transformare și modernizare.

După proiectul pilot din jurul Parcului Siderurgistului, alte 8 platforme subterane de colectare a gunoiului vor fi montate în Luncă, în zona celor 6 străzi care se modernizează în această perioadă. Este un sistem prin care se crește gradul de colectare selectivă, dar care ajută și la păstrarea curățeniei în punctele de colectare și pe care îl dorim extins în cât mai multe zone ale orașului”, anunță primarul Ioan Popa.

Străzile Gratz, George Enescu, N. Titulescu, N. Bălcescu, Bielefeld, Parâng, care fac legătura între Bulevardul Revoluția din Decembrie și Bulevardul  A.I. Cuza trec zilele acestea printr-un amplu proces de modernizare, aproximativ 9 milioane de lei, bani proveniți din fonduri europene, fiind investiți în proiectul de reabilitare.

Investiția presupune amenajarea de piste de biciclete și alei pietonale, transformarea străzii Bielefeld în spațiu pietonal, crearea și amenajarea specifică a unor piațete de cartier, zone de întâlnire și repaos, montarea unui sistem de ghidaj tactil pentru creșterea nivelului de accesibilitate pentru persoane cu dizabilități, refacerea instalației de iluminat public, realizarea de lucrări edilitare pentru colectarea apelor pluviale de pe carosabil, echiparea cu utilități și infrastructură a celor șase străzi pentru acomodarea de diverse evenimente și activități în funcție de necesități, amenajare peisagistică și amplasare mobilier urban.

Termenul estimat pentru finalizarea lucrărilor din aceste zone este 15.08.2020, acesta putând varia funcție de condițiile meteo.

107998387_3101312786571047_8982640679179912971_n107856014_3101312816571044_2341122591456745450_n107742487_3101312866571039_4840082668159747169_n

foto: Facebook (Deschide Resita)

Karina TINCUL

Distribuie pe:

Stiri similare

4 Comentarii

  1. Sceptic

    Ma tot uit la lucrarile aste de pe strazile din Luncă, nu a remarcat nimeni ca zona carosabila a fost ingustata astfel incat nu mai pot trece 2 masini una pe lângă cealaltă. S-a facut cumva vreun studiu din care sa reiasa ca a scăzut nr de masini si circulația va fi ca în satele izolate ?
    E zona atât de circulată de pietoni și de bicicliști de a fost nevoie sa se lărgeasca zonele pietonale si pistele de bicicliști ?
    Bineînțeles copacii de fițe (adică scumpi) sunt prezenți pe toate strazile acestea.

    Raspunde
    1. vasile

      stazile cu sens unic nu trebuie largite, si asa avem prea multi vitezomani in oras.. locurile de parcare au prioritate in ziua de azi. nu mai fi SCEPTIC !!!

  2. Ionescu

    Iesiti inainte de a scrie ceva in teren. Calitatea lucrarilor este mult sub nivelul costurilor 3.000.000 euro. Un astfel de camin de colectare a gunoiului obtureaza o canalizare (colt Univesitate)…

    Raspunde
  3. Johann Nicolescu

    Lucrarile care s-au facut si se fac si in prezent pe aceste strazi din Resita reduc extrem de mult fluidizarea circulatiei rutiere deoarece a fost redusa, exagerat, latimea partii carosabile care va pune mari probleme mobilitatii circulatiei, in general si in special capacitatii de interventie a masinilor de politie, ambulante, SMURD-ului si masinilor de pompieri. In proiectarea si executia lucrarilor intra-urbane aceste elemente sunt foarte importante.

    Raspunde

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Reper24 nu îşi asumă răspunderea pentru comentarii, deoarece nu-i aparţin şi îşi rezervă dreptul de a interzice sau de a şterge comentariile care conţin: insulte, instigări la ură, la violenţă sau la acte ilegale, exprimări obscene/vulgare
Citiţi şi Politica Redacţiei