Cum se va circula pe Semmeringul Bănățean în 2020!

tren

După o mobilizare extraordinară, calea ferată Oravița – Anina a fost salvată de la închiderea cursei zilnice! Trenurile vor circula pe această rută și în anul 2020.

CFR Călători informează că, pentru a răspunde cererilor pasagerilor, turiștilor, dar și autorităților locale, a fost pusă în circulație zilnic pe ruta Oravița – Anina o pereche de trenuri ce vor circula și în 2020, R 9695 Oravița (plecare 11:15) – Anina (sosire  13:11) și R 9694 Anina (plecare 14:40) – Oravița (sosire 16:37).

Cei care doresc să se bucure de o călătorie pe cea mai veche cale ferată montanistică din România vor plăti pentru un bilet pe ruta Oravița – Anina suma de 10 lei, precum și rezervarea obligatorie a locului, 3.90 lei.

Reprezentanții CFR anunță că pentru călătoria de la Oravița la Anina şi retur, există posibilitatea de achiziţiona și online biletele de tren. De asemenea, biletele de tren pentru această rută, pot fi achiziţionate de la orice unitate de vânzare din țară, stație sau agenție de voiaj CFR, cu emitere electronică a legitimațiilor de călătorie.

Călătorii pot beneficia de ofertele comerciale și reducerile aferente (bilet dus-întors, minigrup 2-5, cartea VSD, reducerile la procurarea cu anticipaţie a legitimaţiilor de călătorie, reduceri pentru grupuri organizate de cel puţin 20 de persoane, etc.

Se aplică reducerile și facilitățile acordate prin acte normative (elevi şi studenţi, pensionari, revoluţionari, veterani de război, persoane persecutate din motive politice şi etnice, persoane cu handicap).

Pentru grupurile organizate de cel puțin 30 persoane, călătoria poate fi planificată în avans, cu două luni înainte. Pentru grupuri de peste 45 de persoane reducerile pot ajunge la 35%, acest lucru fiind o bună oportunitate de vânzare pentru agențiile de turism.

În ziua plecării trenului, biletele se pot procura atât din staţia Oravița, cât şi de la personalul de tren la același preț (inclusiv cu rezervarea locurilor) în limita locurilor disponibile. Emiterea legitimațiilor de călătorie fără rezervare se poate efectua numai în ziua plecării trenului, după epuizarea locurilor disponibile, în număr limitat.

Pe această rută se emit și legitimații de călătorie prin care se acordă ofertele comerciale SNTFC CFR Călători (Bilet dus-întors, Minigrup 2-5, Cartea VSD, Biletul de weekend, reducerea la procurarea cu anticipaţie a legitimaţiilor de călătorie, etc). Abonamentele lunare sau săptămânale se eliberează în conformitate cu zona tarifară solicitată.

Cererile de grup pot fi adresate cu anticipaţie de: 60 de zile calendaristice, pentru grupuri mari, peste 30 de persoane sau 30 de zile calendaristice, pentru călătorii individuale și grupuri de până la 29 persoane”, anunță CFR Călători.

Oravița – Anina este cea mai veche și cea mai spectaculoasă cale ferată montană din sud-estul Europei, cu peisaje fabuloase, 14 tuneluri, 10 viaducte, tăieturile în munte reprezentând peste două treimi din întregul traseu.

 

foto: CFR Călători

Elena FRANȚ

Distribuie pe:

Stiri similare

5 Comentarii

  1. Adrian

    De ce sa circul cu trenul ala cand am autobus si masina ???
    Doar asa ca sa nu fie gol si sa nu se desfiinteze ???
    Cat de fraier sa fi sa folosesti trenul asta ???

    Raspunde
    1. Un turist

      Stimate domnule Adrian, valoarea acestui tren nu este pentru cei ce vor sa ajunga de la Oravita la Anina, ci este pentru cei care vor sa vad un traseu turistic spectaculos si de o valoare istorica foarte mare.

  2. zero

    “este cea mai veche și cea mai spectaculoasă cale ferată montană din sud-estul Europei, cu peisaje fabuloase”

    Foarte bine că pe aici încă se mai circulă cu trenurile.
    În timp ce pe la alţii se circulă discret cu maşinile şi cu dronele :)

    Raspunde
  3. Florin

    Daca agentii de bilete ar emite costul corect pe bilete altul ar fi “profitul”, insa controlorii de multe ori te intreaba daca ai nevoie de bilet pt decontat sau iti dau un bilet pe o distanta mai scurta, asa ca Siemmering-ul asta e o masinuta de facut bani de buzunar pt altii…

    Raspunde
    1. zero

      Semmeringul este o cale ferată de pe care daca nu mai circula cu trenul – se ciordeşte şina. Ca şi în multe alte parţi (şi buzunare).
      Asta dacă nu mai apare un tăiţelu’ care sa o declare uzată moral iar apoi sa o “reabiliteze” (după “condamnare”) ca pista de biciclete pe traseu istoric.
      Eventual cu pian şi pavele.

Lasa un raspuns lui zero Anuleaza raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Reper24 nu îşi asumă răspunderea pentru comentarii, deoarece nu-i aparţin şi îşi rezervă dreptul de a interzice sau de a şterge comentariile care conţin: insulte, instigări la ură, la violenţă sau la acte ilegale, exprimări obscene/vulgare
Citiţi şi Politica Redacţiei