Doi motocliști răniți grav în urma unui accident petrecut între Măureni și Gherteniș!

motociclistiraniti

Un eveniment care putea căpăta accente tragice s-a petrecut în această după-amiază pe Drumul Național 58B, între localitățile Gherteniș și Măureni. Doi motocicliști din Timiș, care se deplasau cu viteză din direcția Bocșa spre Timișoara, au intrat pe contrasens unde se deplasa regulamentar un autoturism Dacia Logan. Unul dintre motocicliști, care într-o manevră de depășire a celuilalt conducător moto și într-o clipă de neatenție nu a mai putut evita impactul și a lovit frontal autoturismul, plonjând mai apoi pe terenul din apropierea șoselei. Nici cel de-al doilea conducător al vehiculului pe două roți nu a fost mai norocos. Acesta a frânat violent, s-a dezechilibrat și a ajuns în șanțul din imediata apropiere a carosabilului, acuzând faptul că nu își mai simte corpul.

La fața locului au sosit ambulanța și un echipaj de la Poliția Rutieră, iar după ce paramedicii s-au ocupat de starea celor doi răniți, polițiștii i-au pus pe aceștia să sufle în aparatul etilotest. Rezultatul, în cazul motociclistului care nu și-a respectat banda de rulare și a acroșatul autoturismul a fost pozitiv, aparatul indicând o valoare de 0,11 mg/l alcool în aerul expirat. Motociclistul care a lovit autoturismul și-a fracturat piciorul iar în cazul celuilalt conducător pe două roți medicii urmează să efectueze investigații detaliate la spital.

Polițiștii fac în continuare cercetări pentru a pune cap la cap filmul întregului accident rutier petrecut în virajul din imediata apropiere a căii ferate care leagă localitățile Gherteniș de Măureni.

IMG_5089

Sergiu TABAN

 

Distribuie pe:

Stiri similare

8 Comentarii

  1. Pingback: Motocicliști grav răniți după un impact cu un autoturism! Unul dintre ei era băut

  2. Pingback: Accident violent pe drumul care leaga Timisoara de Resita. Doi motociclisti au ajuns in stare grava la spital | Opinia Timisoarei – Stiri din Timisoara cu foto si video, evenimente, locuri de munca, meteo, curs valutar, cancan, horoscop, imobiliare,

  3. zero

    “Doi motocicliști din Timiș, care se deplasau cu viteză din direcția Bocșa spre Timișoara, au intrat pe contrasens…”
    “…în cazul motociclistului care nu și-a respectat banda de rulare…”
    Clar! Doi motociclisti au intrat pe contrasens insa unul nu si-a respectat banda de rulare.
    Adica 1=2.
    Perceptia si logica constatarii politistilor.
    Posibil astfel si ca 0,055 mg/l = 0.11 mg/l (etilotester).

    Raspunde
  4. Adrian

    Hmmm, unde sunteti acum voi aia care faceau campanii in care ne spuneati noua conducatorilor auto sa fim atenti la motociclisti?
    La cine sa fim atenti? La astia? Sunt sigur ca tipi ca astia va fac sa va inghititi campania, voi astia aparatorii motociclistilor.

    Raspunde
    1. Alecs

      Bai , ca nu iti pot zice domnule … cate accidente de motor se intampla din cauza neacordarii de prioritate de catre conducatorii auto ? (vezi in statistici) …. lasa tu un caz doua !

    2. Adrian

      Si cate dintre cazurile in care nu s-a acordat prioritate se datoreaza vitezei motociclistilor. Te asiguri ca nu vine nimic, dai sa intri si apare unu cu 200 km/h – la viteza asta in doua secunde parcurge o distanta de cel putin 100 metri si in conditiile infrastructurii de la noi cu masini parcate pe toate trotuarele, ce zici e posibil sa nu il vezi si sa-ti apara brusc exact cand pleci de pe loc fiind convins ca te-ai asigurat? Trebuie ca toti sa fim mai responsabili pentru viata noastra si a celorlalti participanti din trafic.

    3. Raul

      Campaniile isi au rostul lor si din fericire cu rezultate tot mai bune de la an la an.Si motociclistii sunt participanți la trafic cu drepturi egale ca si șoferii auto.Sunt sofer pe ambele tipuri de vehicul si iti spun ca am evitat o mulțime de posibile accidente,în oraș in general,din cauza neacordarii de prioritate de către alți șoferi.Din pacate cu motocicleta nu am reusit sa evit un accident cu o persoana care nici macar nu stia ca are STOP si m-a costat destul de scump si doar pe mine momentan.Vine ea si notă de plata!Ideea aia cu 200km pe ora este o exagerare data de mecanismul de aparare al tuturor,care atunci cand “calca pe bec” cauta imediat alt vinovat.Am expertiza judiciara care arată că la momentul în care am observat starea de pericol am avut intre 48-55km/h iar la momentul impactului am avut o viteza mai mica de 35Km/h.Deci sunt in masura sa te contrazic cu argumente ca faza cu 150-200km/h este doar o iluzie de care se agață o grămadă de asa zisi șoferi.Cedeaza trecerea si STOP sunt puse cu un rost.La fel si semnalizare a.Folositi-le înainte si lăsați viteza motociclistilor in seama aparatului radar!

    4. Adrian

      la impact poti sa ai si 20 pentru ca franezi odata ce vezi pericolul; daca pe durata deplasarii aveai o viteza mai mica de 35km/h asa cum ai precizat si iti este taiata calea apuci sa actionezi incat sa nu fie ceva foarte grav. Traim in orase si vedem comportamentul motociclistilor cum se incoarda pe o portiune mica de drum liber, cum pleaca de la semafor etc. Asa ca daca-ti par a fi foarte bune argumentele tale, tine-te de ele si mergi tare lasand viteza in seama aparatului radar … ironia este ca o poti patii si fara sa fii prins de radar – daca asta e argumentul unui om responsabil si anume sa lasam in seama radarului de parca la fiecare colt de strada e unul amplasat.

Lasa un raspuns lui Adrian Anuleaza raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Reper24 nu îşi asumă răspunderea pentru comentarii, deoarece nu-i aparţin şi îşi rezervă dreptul de a interzice sau de a şterge comentariile care conţin: insulte, instigări la ură, la violenţă sau la acte ilegale, exprimări obscene/vulgare
Citiţi şi Politica Redacţiei