Pe podul de la Intim, primăria Reșița reabilitează porțiunea cu denivelări care-i scotea pe șoferi din sărite!

modelmic

Serviciul Public Direcția pentru Întreținerea și Repararea Patrimoniului Consiliului Local Reșița a demarat astăzi lucrările de reabilitare la tronsonul podului din zona Intim, care face legătura rutieră între zona Triaj și cartierul Govândari.

Angajații serviciului Primăriei Reșița au decopertat o porțiune din zona de intrare pe pod, din direcția Centru spre Govândari, acolo unde nemulțumirile șoferilor erau legate de prezența, de o bună bucată de timp, a unei denivelări.

44247854_174108396787076_7460410729191964672_n

„Este vorba de o soluție de moment pe care o realizăm la rostul de dilatație al acestui pod, care din construcție  s-a realizat eronat. Am intervenit și am scos afară o bară de metal care era mișcată din cauza dilatației, deci nu am făcut o lucrare de pretenție științifică. O soluție tehnică elaborată se va aplica odată cu introducerea proiectului noului tramvai și atunci vom rezolva definitiv problema rostului de dilatație la acest pod. Am reparat o secțiune de drum care producea deranj în trafic pentru conducătorii auto“, explică Daniel Mircea Călin, directorul Direcției pentru Întreținerea și Repararea Patrimoniului.

44199775_2243865442313574_1684886687781486592_n

Reper 24 a dorit să afle dacă managerul Daniel Călin a încercat să fixeze și un alt interval orar  de execuție a lucrărilor, atunci când traficul rutier nu ar fi atât de aglomerat în municipiu.

„Nu aveam alte soluții pentru execuția lucrărilor. Știm că este o situație care îngreunează traficul în oraș. Ne cerem scuze pentru deranjul creat, dar nu putem lucra noaptea pentru că, indiferent de ora la care am interveni, am produce deranj fonic pentru alți cetățeni ai Reșiței care locuiesc în acea zonă“, a mărturisit directorul Daniel Mircea Călin.

Sergiu TABAN

 


Daca ați fost martorii unui eveniment sau ai unei situații neobișnuite care ar putea deveni subiect de știre, contactați-ne la [email protected], pe contul nostru de Facebook sau pe WhatsApp la nr. 0747 081 224


Sursa Foto: Facebook

 

Distribuie pe:

Stiri similare

2 Comentarii

  1. Alexandru

    O soluție simpla ar fi tampoanele de cauciuc care se pun și la calea ferată și la toate podurile. De așa ceva nu au auzit cei de la Primărie?!

    Raspunde
  2. zero

    “…rostul de dilatație al acestui pod, care din construcție s-a realizat eronat. Am intervenit și am scos afară o bară de metal…” explică …
    EVRIKA!
    Podul din construcţie realizat eronat este demolat acum începând cu o bara de metal.
    Concluzie: doar noul tramvai va rezolva definitiv (şi irevocabil?) problema… rostului podului.
    Tăiţelu’, neafişat pe poze în noua sa “descoperire ştiinţifică” – a cedat drepturile de “autor” spre reabilitanţii rostului…
    Nedumerirea mea: “am scos afară o bară” constituie o reabilitare, revizuire, desuetitudine sau doar un (evident) pleonasm? :)

    Raspunde

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Reper24 nu îşi asumă răspunderea pentru comentarii, deoarece nu-i aparţin şi îşi rezervă dreptul de a interzice sau de a şterge comentariile care conţin: insulte, instigări la ură, la violenţă sau la acte ilegale, exprimări obscene/vulgare
Citiţi şi Politica Redacţiei