Primarul de Măureni, Brian Filimon, s-a săturat de nesimțirea ENEL-ului!

modelmic

Cetățenii din mai multe localități ale Caraș-Severin-ului s-au confruntat în această vară cu probleme la rețeaua de energie electrică, rămânând în plin sezon estival cu frigiderele și congelatoarele dezghețate sau în nenumărate nopți fără de lumină în case, situațiile fiind cauzate de întreruperile de furnizare a energiei electrice, de cele mai multe ori neanunțate de către societatea de distribuție ENEL.

După localitățile Marga și Ocna de Fier, a venit rândul comunei Măureni să fie „desfătată“ de serviciile aceleași companii cu manager italian. Plângerile pentru situațiile create au ajuns pe masa, la urechea și chiar în întâlnirile directe pe care primarul comunei Brian Filimon le are cu cetățenii. „Pur și simplu această companie ENEL își bate joc de noi toți! După ce că ENEL nu realizează nicio investiție în zona noastră, rețeaua fiind una veche, cu stâlpi care la prima adiere de vânt se clatină serios, nu avem nici măcar un partener de dialog la care să ne plângem despre proasta gestionare a subiectului! De fiecare dată primesc același răspuns absurd din partea echipei de intervenție și a celor cu care cu greu reușesc să intru în dialog, dar care nu sunt decidenți la ENEL: italianul nu dorește, italianul nu drege! M-am săturat de același tratament an de an, lună de lună, săptămână de săptămână și zi de zi din partea ENEL-ului! Pentru că toate nemulțumirile cetățenilor datorate acestei situații se sparg în capul meu, chiar dacă eu personal nu am nicio putere de decizie sau de soluționare a acestui subiect.

De aceea fac un apel către toți conducătorii de UAT-uri care se confruntă cu probleme legate de furnizarea energiei electrice ENEL, să facem front comun pentru a găsi o rezolvare pentru această situație. Suntem tratați nu doar cu indiferență, ci cu nesimțire din partea unei societăți la care suntem cu plata la zi a facturilor iar din postura de clienți nu avem parte decât de bani luați. Înapoi ce primim din punct de vedere al mentenanței acestei rețele? Cine îi despăgubește pe cetățeni dacă în urma șocurilor de energie electrică li s-au ars aparate electrocasnice, dacă alimentele s-au stricat în frigidere, au fost temperaturi în această vară și de peste 35 de grade Celsius? De ce să stăm în beznă noaptea la Măureni și Șoșdea în anul 2017 pentru că ENEL nu își pune la punct sistemul de furnizare, nu își calibrează stâlpii de susținere a rețelei și întreaga rețea de cabluri? ENEL nu face nicio investiție, dar în schimb așteaptă să aibe profit maxim din relația cu consumatorii. Așa nu se mai poate, stimabililor!“, transmite primarul comunei Măureni, Brian Filimon, vădit nemulțumit de relația cu societatea ENEL, cea care furnizează când și cum dorește energie electrică sătenilor din Șoșdea și Măureni.

Până la o nouă întrerupere de energie electrică neprogramată, nu uitați domnule primar că Serviciul Call Center al Enel Distribuție Banat vă stă la dispoziție 24 de ore din 24 pentru a semnala problemele legate de furnizarea de energie electrică, la numerele de telefon:

prefixul județului + 929 Banat și Dobrogea (județele Timiș, Arad, Hunedoara, Caraș-Severin; Constanța, Călărași, Tulcea, Ialomița)

Pentru că ENEL îți oferă energie la Măureni, dar nu așa cum încearcă să insinueze compania în sloganul  „în ritmul tău“, ci în ritmul impus de „un italiano vero“!

Sergiu TABAN

Distribuie pe:

Stiri similare

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Reper24 nu îşi asumă răspunderea pentru comentarii, deoarece nu-i aparţin şi îşi rezervă dreptul de a interzice sau de a şterge comentariile care conţin: insulte, instigări la ură, la violenţă sau la acte ilegale, exprimări obscene/vulgare
Citiţi şi Politica Redacţiei