Serviciul Public Comunitar de Evidența Persoanelor Reșița se supune măsurilor adoptate de Ministerul Afacerilor Interne în contextul crizei coronavirusului.
Pentru că acest serviciu deservește întreaga populație a Reșiței, dar și cele 10 comune arondate, se dorește evitarea formării de cozi la ghișee, astfel că în perioada 11 – 31.03.2020 pe linie de evidență a persoanelor, solicitarea de informații în legătură cu actele necesare și programarea în vederea preluării cererilor de eliberare a actelor de identitate și de înscriere a mențiunii privind stabilirea reședinței se realizează sunând la numărul de telefon 0355.080.246 sau prin email la următoarea adresă: [email protected].
Odată cu depunerea cererii pentru eliberarea unui nou act de identitate, cetățenilor li se va înmâna un tichet cuprinzând data și ora programării în vederea ridicării actului de identitate.
Pe linie de stare civilă, Serviciul Public Comunitar de Evidența Persoanelor Reșița informează că vor fi soluționate cu celeritate înscrierile în registrele de stare civilă a actelor de deces, de naștere și căsătorie.
În măsura în care este posibil, eliberarea duplicatelor certificatelor de stare civilă, soluționarea cererilor privind transcrierea în registrele de stare civilă române a certificatelor de stare civilă, soluționarea cererilor privind rectificarea pe cale administrativă a numelui, a schimbărilor de nume, a cererilor privind divorțul administrativ și a altor tipuri de cereri se va putea realiza în baza unei programări telefonice la 0355.080.241 sau prin e-mail-ul menționat anterior.
Elena FRANȚ
As dori sa îmi schimb buletinul îmi expiră pe data de 1 noiembrie și persoana care stau în chirie nu poate veni decât între orele 11-12 ca să ma ia în spațiu. Când as putea veni?
sunati la serviciul evidenta populatiei…sau mergeti si vedeti orarul
As vrea sa îmi schimb buletinul
Pai aici am intrat scria,programari telefinice buletin,blabla,da unde-i nr de telefon,DESTEPTILOR???