Stepanescu, tras la răspundere! Zona verde din Triaj a fost cotropită de investitori și se transformă în stație peco!

modelmic

 

Zona verde din Triaj, în apropierea Muzeului de Locomotive, a fost împrejmuită dintr-o dată la sfârșitul săptămânii trecute, declanșând nemulțumirea reșițenilor consternați de semnul imens pe care scrie PROPRIETATE PRIVATĂ amplasat pe spațiul care era cândva plin de pomi și iarbă.

 

Se pare că suprafața de teren care deservea până nu demult ca și parc verde, a intrat în proprietatea unei firme timișorene, SC Pro Samac Construct SRL, care are de gând ridicarea unei stații de carburant în locul vegetației.

Nici asociațiile de mediu nu s-au lăsat intimidate de gardul înalt cu care a fost împrejmuită zona, sau de pomii căzuți deja la pământ pentru a face loc pompelor de benzină și motorină. Acestea acuză încălcări grave ale legislației în vigoare, așa că încearcă să lămurească situația cu autoritățile locale, de la care au și plecat avizele de construcție, cărora le-au trimis o scrisoare deschisă cu mai multe solicitări.

„Vă aducem la cunoștință posibile grave încălcări ale legislației în vigoare și afectarea iremediabilă a mediului, a vieții locuitorilor din zona Triaj, a comunității reșițene și nu în ultimul rând, a muzeului de locomotive, obiectiv turistic și cultural, un adevărat simbol al municipiului.

Vineri, în data de 13 noiembrie 2015 am observat o intensă activitate de împrejmuire a unei părți a spațiului verde din zona Triaj, și anume, a parcului aflat în imediata apropiere a muzeului de locomotive. În plus, pe parcursul acestui sfârșit de săptămână, în interiorul zonei verzi, au fost instalate containere, a fost parcat un excavator, a fost deja afectat solul și vegetația din acest perimetru”, susține Andrei Szabo, președintele Asociației Euroland Banat.

Reprezentanții Euroland Banat, alături de WWF România, Asociația Prietenii Munților, Asociația Speologică Exploratorii, Asociația Cogito, Fundația Activity și Bike Attack Reșița cer municipalității reșițene verificarea legalității investitorului, asta în condiția în care spațiul verde pe care s-au început lucrările se află în imediata apropiere a Muzeului de Locomotive, înregistrat ca și obiect de patrimoniu național.

„Vă readucem la cunoștință faptul că Muzeul de Locomotive este înregistrat ca obiectiv de patrimoniu național în lista monumentelor istorice, are o valoare inestimabilă și reprezintă o adevărată emblemă atât a Reșiței, a județului, a Banatului, cât și a țării.

În situația în care lucrările începute în zona menționată nu îndeplinesc condițiile legale, în baza prerogativelor ce vă revin, vă rugăm să interveniți, să dispuneți încetarea imediată a oricăror activități ce au loc în acel parc din vecinătatea muzeului, să luați măsurile legale ce se impun, inclusiv amenzi drastice aplicate persoanelor private sau instituțiilor publice vinovate de agresarea patrimoniului cultural, natural și urban al Reșiței, și obligarea persoanei sau persoanelor fizice sau juridice responsabile, la repararea imediată și efectivă a zonei afectate”, a mai adăugat președintele Euroland Banat.

Mai mult, asociațiile cer ca dacă investitorul care se ocupă de stația de carburant ce va fi construită în locul acelui parc are toate documentele în conformitate cu prevederile legale, să le fie prezentate și reșițenilor aceste acte.

„Dacă aceste activități demarate în spațiul verde de lângă Muzeul de Locomotive se bazează pe un demers legal – despre care comunitatea nu a fost înștiințată – în temeiul legii privind liberul acces la informații de interes public, vă rugăm să ne comunicați următoarele: PUZ-ul din zona menționată și tipul de intervenții, investiții aprobate; o copie a certificatului de urbanism, a autorizației de construcție și a tuturor documentelor de avizare a lucrărilor respective, depuse la dosar de către solicitant și emise de Primăria Reșița; statutul juridic și urbanistic al spațiilor verzi din zona Triaj”, menționează Andrei Szabo.

Reprezentanții Primăriei vin să lămurească problema și susțin că zona a intrat în proprietatea investitorului după o dezbatere publică, lucrările fiind în deplină legalitate.

„La solicitarea SC Lukoil România SRL a fost eliberată autorizaţia de construire nr. 240/04.11.2015 pentru construire staţie distribuţie carburanţi şi racord apă-canal pe un spaţiu neamenajat, aflat în proprietate privată.

Termenul de execuţie a lucrărilor este de un an, începând din 09.11.2015 până în 09.11.2016.

Precizăm că autorizaţia a fost eliberată în conformitate cu Planul Urbanistic Zonal pentru zonă comercială, staţie carburanţi şi servicii în municipiul Reşiţa, str. Timişoarei, care a fost aprobat prin HCL nr. 319/18.11.2014”.

 

Alexandra JURCA

Stiri similare

54 Comentarii

  1. Adi

    Sper sa nu ma insel, este o cerinta in lege ca statiile de carburanti sa fie plasate la minim 50 m de blocuri,locuinte,spatii comerciale (restaurante,sali de evenimente).Deci, minim 50 m distanta fata de orice constructie. Eu fac pariu ca nu sunt 50 de m intre spatiul alocat statiei de carburanti si blocurile din Triaj-din nou intreb, cum a putut PRIMARIA RESITA sa dea aviz de constructie in cazul in care aceasta cerinta nu este indeplinita? Cum a putut PRIMARIA RESITA sa dea aviz de functionare discotecilor si cluburilor din Resita, fara aviz ISU?? Sper ca nu am depasit bunul simt cu aceste remarci si intrebari, dar nimeni nu ia nici o atitudine?

    Raspunde
    1. mike

      Incearca in parcarea de la Kaufland si o sa constati ca statia de acolo e la peste 50 m de orice cladire aflata in jur. Doar ca e in mijlocul unei parcari pline de masini care contin ele insele materiale inflamabile . Si functioneaza !

      Raspunde
    2. da Vinci, LEONARDO DA VINCI

      NU STIU ACUM DACA ESTE BINE SAU NU? DACA ESTE BENEFIC PENTRU RESITA ACEASTA INVESTITIE SAU NU? DAR VA POT SPUNE C A URMARESC INDEAPROAPE TOT CE MISCA IN ACEST ORAS, SI VA SPUN URMATOARELE:
      1. AFOST PREMEDITATA ACEASTA AFACERE;
      2. AU FOST PLANTATI IN URMA CU CEVA TIMP PUIETI(POMI) LA 50 DE CM DE STRADA PRINCIPALA, NU SE MAI PLANTEAZA NICIUNDE IN LUME, PERICOL DE ACCIDENTE SI………………, ASTA IN CONDITIILE IN CARE PE LANGA TROTUAR EXISTATAU SI INCA SUN IN PICIOARE POMI;
      3. SE VOR TAIA POMII DE PE ACEASTA PROPRIETATE PRIVATA CA SUNT BATRANI SI II UMBRESC PE CEI NOI.
      II INTREB PE STEPANESCU:
      1. CE STIE DESPRE ACEASTA AFACERE?
      2. CE FIRMA A PLANTAT PUIETII SI LA CE BANI?
      VA PUPA TATI!

      Raspunde
    3. Anonim

      Eu cred ca voi vorbiti numai prostii doar de dragul de a va afla in vorba. Eu am vazut PECO chiar la parterul blocului ,si aici vorbiti de 50 metri distanta de spatiile locuite !!! Daca vreti alte motive da sunt deacord dar de distanta dintre un Peco si o cladire este o idee fix comunista !!

      Raspunde
  2. Ghicitorica

    Foarte pertinente intrebari de la Adi, aici nu mai este vorba de greseala unuia sau a altuia, ei pleaca, dar dezastrul ramane!Pt. ca este un adevarat DEZASTRU urbanistic daca se strica acea zona!Chiar daca este TEREN PRIVAT, asta nu inseamna ca se poate construi ORICE pe el.Nu va lasati intimidati!

    Raspunde
  3. eu

    pacat de parculet , dar proprietate privata este sfanta. nu mai vorbesc ca orcine dintre noi detinea acel teren , il vindeam pt cateva zeci de mii de euro ,poate mai mult

    Raspunde
    1. Adi

      Proprietatea Privata este garanta prin Constitutie, stim asta cu totii. Dar, ai un PUZ, niste norme si reguli,nu poti sa construiesti orice si oricum pe ea. 2 la mana, terenurile in Resita si in general domeniul imobiliar e in colaps, asta datorita modului de administrare al orasului si al perspectivelor care le ofera

      Raspunde
  4. Horia

    Sunt curios daca in autorizatia de constructie s-a cerut avizul CFR!!! este foarte aproape de calea ferata! si nu are voie sa construiasca… Daca pentru altii s-a cerut aviz, pentru aceasta constructie credeti ca s-a cerut? Doamna arhitect sef a orasului Margareta Opris, faceti cumva niste abuzuri?

    Raspunde
  5. juristul

    Nuuuu, nuuuuu Stepanescu nu are nicio implicare in aceasta autorizare de lucrari. Cum nu a avut nici in 2008, cand la numai cateva luni de cand a castigat alegerile a si pus pe ordinea de zi si aprobat prin hotararea 253 din septembrie 2008 prin care se facea un schimb de terenuri cu sustinatorul lui din campania electorala Nelu Taitelu – banat real estate, hotarare prin care cel din urma primeste din terenurile noastre ale resitenilor 385 mp teren chiar in buricul targului, langa podul nera faimoasa constructie neterminata, chiar daca el da la schimb o suprafata de teren cu 100 mp mai putin si situata la cuca măcăii. Acea constructie este lasata apoi de izbeliste dar nimeni absolut nimeni din cadrul primariei, nu pare sa vada ce se intampla la usa lor.

    Raspunde
  6. Dan

    La cele 3 statii ( de pe calea csb respectiv triaj) ale lui viorel basag sunt 50m?? Bineinteles ca nu! Sa fie nemultumiti de modernizari unii direct implicati?? Oare??

    Raspunde
  7. Silviu

    Oricum parcul ala era tot timpul o problema, degeaba acum sar multi in sus de suparare dar cand era vorba ca proprietarul sa-si taie vegetatia sau mai bine zis cand era sa plateasca firma care se ocupa de asta nu mai sarea nimeni in sus de suparare si asa cum zice si comentariul lui EU de mai sus toti faceam la fel daca era al nostru il vindeam repede. Si mai este o chestie este vorba si de cateva guri care se vor hrani adica vor fii si angajari si cand a fost vorba sa faca Chebutiu ceva in parcul cu locomotive sau sa se puna un pom de Craciun de cei de la Primarie nu au fost lasati de ce nimeni nu a zis nimic.

    Raspunde
    1. Adi

      Extraordinar ce sa povestesc, 8 angajati cu salariul minim pe economie…guri de hranit e cand faci 4-5 fabrici sa compenseze disparitia locurilor de munca din Resita in ultimii 8 ani, aproape 8.000 de locuri de munca mai putin. Leul greu si consistent il aduc industria,productia si agricultura, nu vanzarile. Stimulezi consumul pe baza a ce, a ce nu ai?

      Raspunde
  8. eu

    il vineam repede pentru ca plateam impozite aiurea pe el. cad despre distanta de 50 m nu stiu ce sa zic. 1 ex in Timisoara , bld Liviu Rebreanu , benzinaria Agip , langa Profi , peste drum de foarte multe blocuri

    Raspunde
  9. eu

    sincer daca detineam terenul il vindeam in secunda 1. cumparam copilului 1 apartament , o masina , mergeam cu baba in statiune. nu mi se pare ok sa platesc impozite si eventual intretinere o groaza de bani , nu mi se pare ok sa tin aiurea zeci de mii de euro blocati intr-un teren . orcine ar vrea sa se foloseasca de banii incasati pe el.

    Raspunde
  10. Ghicitorica

    Mai fratilor, unii nu ati inteles!Normal ca faci (aproape) orice pe terenul tau privat(daca nu-l vinzi), dar cand CONSTRUIESTI,AMENAJEZI, etc.ceva pe el, trebuie sa obtii niste aprobari.Le are sau nu?

    Raspunde
  11. Ionut

    Eu propun o manifestatie impotriva construirii acestei statii langa Muzeul de locomotive. Propun sa ne strangem spontan (adica fara autorizatie) vineri la ora 18:00, in Centrul Civic si sa aratam ca ne pasa de Resita.

    Raspunde
  12. sorin

    Este o investitie privata, insa noi suntem toti chibiti, iar daca vine cineva sa faca un lucru in Resita sunt unii contra. Spre ex. Andrei Szabo un angajat al C J care are mult timp liber, probabil ca nu prea lucreaza ceva acolo, si isi tot da cu parerea. Daca investitorul are toate actele in regula ce vina are primarul… Numai ca mintile infierbantate sau linistite ca a lui Szabo trebuie sa se exprime.

    Raspunde
  13. GGii

    Cine sunt astia Euroland Banat?
    De ce nu au fost prezenti ca sa conteste cand s-a cerut autorizatia de mediu?
    De ce nu au fost prezenti in sedinta Consiliului Local cand s-a aprobat PUZ-ul?
    Fac si ei scandal acum ca sa afle lumea si de ei!
    Frectie…. la piciorul de lemn.
    Se apropie sfarsitul anului si au “nevoie” de cei 2% din impozite?

    Precizez ca nici eu nu sunt de acord cu distrugerea parcului.
    Din pacate primul lucru pe care l-au facut constructorii, a fost taierea copacilor. Ceea ce se repara foarte greu.
    Ceea ce putm face, este doar boicotarea benzinariei. Aprobarile au fost date deja. Sa nu cumparam nimic de la ei.

    Raspunde
  14. eu

    Eu propun sa cugetati si ulterior sa actionati ca nu sunteti oi conduse de un magar aflat in fruntea turmei. pai credeti ca se puneau aia sa construiasca asa fara acte. ce pe voi chiar va manipuleaza Andrei SZAbo de unde o fi el de la Consiliul Judetean sau de la cel local. Tot masa de manevra te sa fim . Cel putin sa fi fost mai destept decat noi dar nu e cazul Va salut.

    Raspunde
  15. Ady

    Toata lumea discuta despre modalitatea de obtinere a actelor, a avizelor de constructie si functionare SPECIFICE UNEI BENZINARII,ok si in Timisoara sunt benzinarii la mai putin de 50 m…oameni buni, dar sunt altii pe aici care ii sfatuiesc cu IQ-ul care aparent il emana (sub 90) sa se abtina de la comentarii. ( si ar fii bine ca in 2016 sa fie introdusa si lege cu interzicea dreptului la vot pentru cei cu IQ mai mic de 90). Eu nu cred,personal, ca TOATE autorizatile emise sunt conforme cu legea. Avand si precedente periculoase, gen inchiderea temporara a discotecilor din Resita deoarece nu aveau aviz ISU dar CULMEA aveau aviz de functionare de la Primarie, tind sa cre ca s-a incalcat legea. Oameni buni, treziti-va ca e vai de Resita, voi nu intelegeti nimic din ce se intampla??

    Raspunde
    1. mamica tanara

      Da, asa e, avizul este de la TOT CONSILIUL LOCAL – HCL din 2014, RUSINE CONSILIERILOR LOCALI!!!!! RUSINE DOMNUL COSTEL MIHAILA !!!!!! parca de la Partidul verde??? ce gluma proasta, verde!!!!
      asa ne trebuie prostilor care v-am votat!!!! dar nu se va mai repeta………..

      Raspunde
  16. OMULdinBANAT

    Stepanescu este unul din cei mai slabi administratori de municipiu resedinta de judet din Romania. De cand e primar a distrus tramvaiul in loc sa-l modernizeze si sa extinda reteaua de tramvai, jegul si mizeria este pe fiecare metru patrat din oras si acum s-a apucat sa distruga si zonele verzi ale orasului. Statile de distributie a carburantilor se construiesc la periferia zonelor urbane si nicidecum distrugand zonele verzi ale Resitei. Un teren care putea fi folosit pentru o statie de distributie a carburantilor putea sa fie intre pasajul de la Calnic si Kaufland sau undeva pe Calea Timisorii ori pe Calea Caransebesului dar, nu in oras si NU distrugand zona verde a orasului si sub nici o forma in locatia unde a inceput constructia statiei de carburanti. Lucrarile trebuie urgent oprite, constructia statiei de carburanti relocata si zona verde refacuta urgent, pe cheltuiala proprie a lui Stepanescu.

    Raspunde
    1. Silviu

      Vad ca sunt o gramada de comentarii si oare de ce nimeni nu a sarit cu gura cand proprietarul refuza sa-si taie iarba si arata foarte urat tinand cont ca pe acolo trec locuitorii resitei dar si turisti dar era liniste, si OMULdinBANAT scopul tau este sa dai doar in primar pentru orice ma mir ca nu-l acuzi si nu vrei sa refaca si daca-ti tai si florile din casa sau copacii din jurul blocului pe care pe unii ii deranjeaza sau le ia soarele… oare nu ai ceva personal cu acest om? Daca nu dadea autorizatie iesea ca primarul nu vrea sa se faca nimic in Resita si pentru unii orice ar face primarul nu este bun INDIFERENT este acuzat chiar si de lucruri gen acesta cand este vorba de un teren privat…

      Raspunde
      1. Ady

        Intrebare..cu cat te plateste pentru obedienta si sclavagism Misu? Imi cer scuze daca nu am bun simt, dar ma simt jenat de oameni ca tine. Iti place cum arata orasul, ce ofera, ce perspective are? Ce s-a facut benefic de 8 ani incoace? Cate locuri de munca au disparut din 2008 pana in prezent?

        Raspunde
    2. ovidiu

      Am cate ceva de punctat daca mi se da voie.
      1 Omultetul din banat ai trait pe vremea tranvaielor , ai locuit cumva in preajma blocurilor afectate de aceste bombe cu ceas ?
      2 Ce zona verde s a distrus ? Ma inseala pe mine memoria sau acela e teren privat ? Oare suferi cumva de miopie? sau nu ai citit presa si anunturile care au fost publicate in presa locala despre acest proiect ?
      3 De ce oare deranjeaza cand se face ceva in Resita ? Oare in Timisoara, Arad, Severin si asa mai departe sunt statii peco la distante mult mai mici decat prevede legea acolo nu mai sunt probleme doar la noi. Oare nu avem o problema uni ditre noi la mansarda ? sau suntem doar rautaciosi ?

      Raspunde
      1. Ghicitorica

        Ovidiule, ai aparut iar?Mai baiatule , nu te-ai saturat de pupat in ..jur?Ce dracu ,nu vezi macar si aceasta magarie acoperita cu acte?Tutorele tau, mare iubitor de verdeata si pomi,fiind doctor in meserie, tocmai el sa accepte distrugerea unei zone asa de bine situata, cu posibilitati de amenajare a unui parc si nu , culmea , a unei BENZINARII, cand , nici la 500m se mai afla alte doua!

        Raspunde
        1. eu

          ce conteaza ca mai sunt doua ? poate sa fie 9 , daca cineva crede ca poate face profit cu a zecea, ai da drumu. bine ca am ajuns sa dam lectii oamenilor cu bani.

          Raspunde
  17. eu

    mai comenteaza unii ca deja sunt doua benzinarii in zona . acum ajungem sa facem un plan de afaceri , ajungem cu critici pt un investitor. daca omu ala investeste cateva sute de mii de euro , investeste pt ca crede in potentialul afacerii.
    pavat ca multi nu inteleg ca acolo nu era parc ,era un teren viran proprietate privata. loc viran cum era arata bine pt soferii care treceau pe langa , atat. personal cred ca era bine ca municipalitatea sa cumpere acel teren pt resiteni , dar daca cumpara , ar fi sarit multi in capul primarului ca de ce a cumparat , ca e mana in mana cu proprietarul si alte prostii. cum dai nu dai bine.

    Raspunde
    1. Police Car

      Nu conteaza ca sunt 2 benzinarii in apropiere, de ce sa mearga militienii pana la Caransebes sa alimenteze masinile daca au contract doar cu Lukoil? Facem o statie de benzina in Resita pentru organe. De avize s-au ocupat tot ei, organele. Restul e can-can…

      Raspunde
    2. Ghicitorica

      Nu este parc, dar se PUTEA AMENAJA, cumpara primaria terenul si prevedea DE LA INCEPUT in PUZ “zona verde amenajata”!Era f, simplu daca se dorea.Astfel si proprietarul era castigat, si , in special, ORASUL, iar acum nu mai existau comentarii si suspiciuni. Dar cine sa gandeasca, Titi, Ana,Brebe, sau seful?

      Raspunde
  18. Razvan

    Mare investitie si statia asta peco :)) , vin uni si scriu ca sunteti carcotasi cand se construieste ceva in oras ..:))) , pe mine cand le-am scris ca nu a facut primaru asta nimic bun pentru Resita mi-au raspuns ca as fi sub un partid politic .:. In fine , nu am nu o sa am si nici nu voi avea de aface cu orice gloata de idioti numita partid politic!!!
    Il mai suport pe asta si pe ai lui inca jumate de an , DAR LA ANU EU CU CINE VOTEZ !! Ca la ce candidati va avea Resita , nu avem nici o sansa!!

    Raspunde
  19. A.F.

    McDonalds’urile nu se fac in orase mai mici de 80.000 locuitori, sigur s-a incercat dar nu vin, nici ei nici Kfc’ul. Asta e politica lor. Cu privire la statii, e clar de unde vine totul :)…de la cel care are cele 3 statii etalon in RE, leberalul mason Basag-frica de concurenta, pret mai mic la carburanti pt resiteni si un spatiu modern..nu i de bine pt el..

    Raspunde
  20. eu

    e clar ?
    Mai multe organizaţii au solicitat Direcţiei pentru Cultură, Primăriei Reşiţa şi Agenţiei pentru Protecţia Mediului să verifice şi să ia măsuri în privinţa lucrărilor demarate în zona Triaj a municipiului de pe Bârzava. Agenţia a răspuns respectivelor ONG-uri explicând, în mai mulţi paşi, motivul pentru care lucrările sunt legale. „Este de apreciat implicarea ONG-urilor şi a cetăţenilor în viaţa şi dezvoltarea unei comunităţi locale şi interesul manifestat pentru protecţia mediului. Procedurile de reglementare din punctul de vedere al protecţiei mediului sunt publice şi publicul interesat este informat din faza iniţială până la decizia finală de emitere a actului de reglementare. Procedurile s-au derulat din 4 octombrie 2013 până în 19 octombrie 2015, perioadă în care publicul a fost informat de 11 ori, pe diferite etape de procedură“, se specifică în răspunsul formulat de APM Caraş-Severin.
    În acelaşi act se aminteşte că în certificatul de urbanism (329 din 12 septembrie 2014) şi extrasul de carte funciară, amplasamentul proprietate privată nu intră sub prevederile legii privind reglementarea şi administrarea spaţiilor verzi. Răspunsul Agenţiei enumeră explicit paşii urmaţi, inclusiv anunţurile publice, toate etapele fiind finalizate cu decizia etapei de încadrare 211 din 19 octombrie 2015. „Pe tot parcursul procedurilor, la sediul APM nu au fost înregistrate comentarii sau observaţii cu privire la realizarea investiţiei. În speranţa că interesul manifestat de către semnatarii scrisorii deschise este numai şi numai pentru binele cetăţenilor oraşului şi pentru protejarea mediului, vă asigurăm de toată deschiderea instituţiei“, se mai precizează în răspunsul semnat de directorul interimar al APM Caraş-Severin, Marius Vodiţă.
    din 2013 nu a mai comentat nimeni

    Raspunde
  21. mircea

    Este o afacere privata. S- a trezit acum Szabo aruncat in fata de grupuri de interese, respectiv concurenti ca nu trebuie sa lasat omul sa isi faca statie de combustibil. Are vreo legatura cu Molul unguresc sau il incurca rusii de la Luk Oil. Este ciudat deoarece el sta in Govandari si nu in triaj si nu are autoturism. Pana acum nu s- a auzit de Ong – ul lui. Poate aflam cine il tine in lesa.

    Raspunde
  22. Gagarin

    O preaslavite imparat Stepanesco …… tu carele ne esti cel mai destept si vesnic interesat de soarta supusilor tai resitenii …. auzi-ne si ne iarta. Glumesc ….. sigur asta ti-ar fi placut sa auzi dar nu este cazul. Acum eu, ca un bun iubitor de resiteni trebuie sa le aduc la cunostinta ca in timpul domniei tale a fost inchis Prescomul, vreo 2-3 CETuri, UCMR, si in tot acest timp tu ce ai facut ? Ti-ai pus nepoata sefa la Centrul de Barani, secretara (speciala) directoare si soferul director. Ca sa conluzionam: s-au inchis 3 firme mari, iar tu ai angajat 3 oameni, sigur, pe baza de competenta. Sa nu imi spui ca la anul vei mai avea tupeul sa vii si sa imi ceri votul ?

    Raspunde
      1. Jonnas

        Atunci de ce a mai facut cele 8 centrale de cartier la CET pe 3 milioane de euro, daca aveau asa mari datorii si stia ca se va inchide? Care e logica? AAAA, stai asa….

        Raspunde
  23. rozalia

    Auzi comunistule ? Iti dau un pont gratis ! La anul sa te prefaci iar ca esti independent poate reusesti sa prostesti lumea sa te voteze din nou. La multi multi ani tovarase !

    Raspunde
  24. Alexandra

    In primul rand primarul ar trebui sa nu mai acorde spatiile verzi din oras la oricine. Ok e spatiul tau mostenit bla bla ori iti da contravaloare, ori spatiu in afara orasului caci sunt destule.
    In al doilea rand a construi o benzinarie e ceva toxic pt populatie deci NU SE CONSTRUIESTE LANGA BLOCURI. Puteti sa faceti cate vreti in zone unde nu locuieste nimeni.
    In al treilea rand, acu aproximativ 5 ani am avut un proiect impreuna cu un ONG pt. amenajarea acelui spatiu intr-un parc tematic care sa scoata in evidenta si muzeul de locomotive. Si ghici ce? Nu am avut permisiunea pt. ca spatiul nu apartinea de primarie. Deci eu nu pot face un parc pe banii mei care totsui sa aiba ceva resurse de venit pentru oras , dar altu poate sa faca benzinarie care sa aiba profit pt el si sa mai si polueze ? Ca noi nu respiram oxigen care vine de la plante, noi traim cu gaz si benzina..
    Plus ca lukoil are o benzina foarte proasta … cati dintre voi care aveti masini ati folosit vreodata aceasta marca?

    Raspunde

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Reper24 nu îşi asumă răspunderea pentru comentarii, deoarece nu-i aparţin şi îşi rezervă dreptul de a interzice sau de a şterge comentariile care conţin: insulte, instigări la ură, la violenţă sau la acte ilegale, exprimări obscene/vulgare
Citiţi şi Politica Redacţiei