16.7 C
Reșița
sâmbătă, 21 septembrie 24

22 de apeluri pe minut la 112

Aglomerație mare la Serviciul unic de urgență 112. În perioada sărbătorilor de Crăciun, mai mult de 90.000 de apeluri care au vizat evenimente și urgențe au fost gestionate de către operatorii STS ai Serviciului de urgență 112, anunță Serviciul de Telecomunicații Speciale. Cea mai aglomerată zi a fost marți, când s-au primit în medie, 22 de apeluri pe minut.

La nivel național, între 24 și 26 decembrie 2023, operatorii STS au preluat și procesat 91.056 de apeluri dintre care 55.529 (60,98%) au constituit cazuri de urgență.

În ceea ce privește tipul urgențelor, au fost preluate 27.371 de apeluri prin care s-a solicitat intervenția echipajelor medicale și care reclamau diferite afecțiuni medicale, probleme respiratorii severe, persoane inconștiente sau persoane căzute în locuri publice.

De asemenea, 713 apeluri la 112 au semnalat incendii în locuințe și anexe, incendii de miriște și vegetație uscată sau alte tipuri de urgențe din competența echipajelor de pompieri, iar 1.581 de apeluri au semnalat incidente privind ordinea publică și au fost transferate către Poliție sau Jandarmerie.

În perioada 24 – 26 decembrie, au fost efectuate 1.004 apeluri la 112 referitoare la evenimente rutiere, dintre care 35 prin sistemul de comunicații eCall, aplicație care generează automat apelarea numărului 112 și transmiterea către Serviciul de urgență a informațiilor relevante pentru localizarea evenimentului și pentru intervenția echipajelor de salvare.

Dan AGACHE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Știrile zilei