13.2 C
Reșița
sâmbătă, 15 noiembrie 25

CJCS ANUNŢ 2 – de participare la licitație publică

1.Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de email, persoana de contact: Județul                 Caraș-Severin, cu CIF 3227890, Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin,      telefon: 0255/228864, fax: 0255/228863, email:cjcs@cjcs.ro, persoane de contact: Alexandru Crina și Adriana Lungu.

  1. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea imobilului care urmează să fie închiriat: se scoate la licitație un spaţiu compus din 3 încăperi ( sală de mese, bucătărie și magazie) în suprafață totală utilă de 155 mp. – având destinația de bufet, amplasat la demisolul clădirii (sediul administrativ al Consiliului Județean Caraș-Severin), situate administrativ în municipiul Reșița, Piața 1 Decembrie 1918, nr. 1, județul Caraș-Severin, identificat în CF nr.45132 Reșița nr cad 45132 aflat în domeniul public al Județului Caraș-Severin și în administrara Consiliului Județean Caraș-Severin.

             Închirierea se face conform art.333, art.335 din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările  ulterioare și conform Hotărârii Consiliului Județean Caraș-Severin nr.208/29.09.2025.

  1. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.

3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: documentația  se poate obţine  de la  Judeţul Caraş-Severin.

         3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Direcția Financiar Administrativă – Casierie Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin.

          3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, potrivit prevederilor O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ: 200 lei, se poate achita cu numerar la Casieria Judeţului  Caraş – Severin.

          3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 21/10/2025, ora 15.00.

  1. Informații privind ofertele:

         4.1. Data limita de depunerea ofertelor: 29/10/2025, ora 15.00.

         4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul         Caraș-Severin. parter, registratura  Judeţului Caraş – Severin.

         4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar original.

  1. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 30/10/2025, ora 12,00, Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr.7, etaj III, sediul Direcţiei Patrimoniu a Judeţului     Caraş–Severin.
  2. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de email ale instanței competente în soliționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Caraș-Severin, cu sediul în Reșița, Strada Horea, nr. 2-4, telefon:0255/213304, email: ecris.115@just.ro.

 

PREŞEDINTE,

                                            Silviu HURDUZEU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Știrile zilei