Este vorba de proiectul de reabilitare a clădirii cunoscute sub numele de „Blocul Fetelor”, unde administrația locală și-a propus să dezvolte un HUB socio-cultural, unde, în special, tinerii să poată desfășura diverse activități și să colaboreze pentru implementarea proiectelor destinate comunității.
Primarul Ioan Popa se declară mulțumit de transformarea prin care a trecut imobilul, acesta devenind practic de nerecunoscut în urma lucrărilor de modernizare derulate în ultimele luni. Acum este căutat un administrator care să ocupe de clădire și de gestionarea activităților ce vor fi derulate acolo.
„Am finalizat lucrările la «Blocul Fetelor» și sunt foarte mulțumit de ceea ce am realizat prin acest proiect! Felicit toți cei implicați în modernizarea acestei clădiri, un reper important pentru orașul nostru.
Spațiile din această clădire vor fi ocupate de ONG-urile din Reșița. Ne dorim să creăm un HUB socio-cultural, unde, în special, tinerii să își poată desfășura activitățile și să colaboreze pentru implementarea proiectelor destinate comunității. Este esențial ca tinerii din Reșița să se implice activ, să inițieze proiecte și să contribuie la dezvoltarea orașului nostru”, precizează primarul Ioan Popa.
Pentru ca respectivul spațiu să fie administrat corespunzător și îngrijit, administrația locală este acum în căutarea un manager/administrator. Acesta va avea următoarele responsabilități:
- Gestionarea spațiilor destinate exclusiv ONG-urilor;
- Administrarea spațiilor comune (săli de conferințe, zone pentru activități etc.);
- Monitorizarea indicatorilor de sustenabilitate și atingerea obiectivelor proiectului;
- Promovarea activităților desfășurate în cadrul spațiului socio-cultural „Blocul Fetelor”;
- Menținerea relațiilor cu furnizorii de utilități și servicii de mentenanță;
- Alte activități specifice funcției.
Cerințele minime pentru angajare sunt:
- Studii superioare;
- Experiență profesională de cel puțin 3 ani în domeniul managementului sau al administrării afacerilor;
- Cunoștințe avansate de operare PC;
- Nivel cel puțin mediu de cunoaștere a unei limbi străine;
- Abilități gospodărești – constituie un avantaj.
Cei interesați sunt încurajați să trimită un CV însoțit de o scrisoare de intenție la ADLR, la adresa de e-mail: oana.borza@adlr.ro până la data de 30 noiembrie.
Karina TINCUL



















Dacă nu se face inaugurarea pe ritm de Dani Mocanu cu maneaua preferata a generalului Ciuca, idolul Popii, degeaba.
Iarăși demonstrăm că ne pricepem la hub-uri și la cheltuit bani publici fără rost. Domnule primar hai să cheltuim bani publici și fonduri europene și pentru locuitorii din microcartiere care se deplasează prin gropi, betoane sparte și mizerie. Bănuiesc că pentru hub-ul turistic aveți administratori/manageri. Mai ieșiți din centru și faceți o plimbare prin cartiere.
”Abilități gospodărești – constituie un avantaj.”
–
Abilități la … spălat farfuriile sau la dirijat fărașul?
Sper să răspundă cu celeritate organele (deja) abilitate.
Postul este ocupat. Pile, relații, șpagă, partide așa merg angajările ca peste tot.
Daca ONG -ul nevestei primatului a primit cinșpe mii de epuroi pentru o scurtă încălzire de pedalat, sper că și ilustrul ăsta care va cloci idei acolo în turnul sau de fildeș de la mansarda blocului fetelor sa fie remunerat spectaculos. Știi cum e, câte un director la fiecare clădire. Plus că odată înscăunată spurcăciunea va trebui sa angajeze 3 portari, 5 femei de serviciu, 2 Dorei la mentenanță , o secretară și un viceadministrator. Plus că va trebui numit și un consiliu de administrație.
Asfalt în Cuptoare, când?