-1.5 C
Reșița
sâmbătă, 08 februarie 25

Mai vine sau nu a doua garnitură de tramvai?

Programată să ajungă în Reșița la sfârșitul acestei luni, cea de a doua garnitură de tramvai mai… întârzie puțin. Motivul? Nefinalizarea lucrărilor la intrarea în depou.

Imediat după ce prima garnitură din cele 13 ale viitorului tramvai reșițean a fost descărcată, angajații PORR au considerat necesară finalizarea accesului în zona viitorului depou și a traversării dinspre depou spre linia de tramvai.

Lucrările sunt în fază avansată, dar, pentru încheierea lor, va mai fi nevoie de turnarea stratului de asfalt, astfel încât lucrarea să fie gata 100% și să nu mai fie nevoie de intervenții și de oprirea și devierea circulației în zonă. Materialul pentru asfaltare va sosi în 6 martie, atunci când este programată și turnarea covorului și finalizarea acestui tronson de drum.

„E foarte probabil ca la jumătatea lunii martie, după terminarea lucrărilor la intrarea în depou, garnitura cu nr. 2 să plece din fabrica din Turcia, pe același traseu. Va face tot cam 10 zile și spre sfârșitul lunii va ajunge la Reșița“, a declarat, pentru Reper24, Dan Jurubescu, directorul TUR operator, firma care va pune în circulație tramvaiele.

Celelalte garnituri vor sosi conform graficului, astfel încât, la sfârșitul lunii iulie, toate cele 13 tramvaie să fie în depoul reșițean. În paralel, se lucrează intens și la liniile din interiorul depoului, dar și la halele în care aceste mijloace de transport vor fi garate.

„A doua garnitură va fi tot un galben cu gri și la fel vor fi primele 4 tramvaie. Celelalte 9 vor avea în loc de galben un verde, un verde cu gri, ce va arăta foarte bine în peisajul reșițean“, a mai spus Dan Jurubescu.

Seismele produse în Turcia în urmă cu aproximativ o lună nu au afectat producția la tramvaiele destinate municipiului Reșița, astfel încât termenele de livrare vor fi respectate.

Dan AGACHE

23 COMENTARII

  1. Cam multe necunoscute apar în ultima vreme referitor la progresul și finalizarea lucrărilor la tramvaiul reșițean. Probabil va fi o mare dezamăgire dar așa pățești când te lași amăgit de un grandoman cu accese de schizofrenie paranoidă. Hai apologeții tăițelului cu acuze de pesedism-putinism și invitații de genul „mută-te în Rusia”.

    • @Tajomaru: Pe langa diploma de postac pesedist putinist, ai si diploma in psihiatrie?
      Probabil dezamagirea va fi doar la tine, cand vei vedea cum proiectele lui Popa se vor fi duse la bun sfarsit, iar Resita va arata mai bine. Si poate va atrage si mai multi investitori.

    • @avlFCRB: postacul de serviciu esti tu ca vad ca te ocupi cu muscatul de partile dorsale pe aici pe la comentarii. Nu-ti da taitelu destui taitei si faci foamea? Eu nu voi fi dezamagit pentru ca nu m-am amagit cu promisiunile fara acoperire ale unuia sau altuia. Nu trebuie sa ai diploma in psihiatrie sa vezi ca seful tau „fura curent” tot mai rau. „Poate va atrage si mai multi investitori” e o speranta desarta fara nici un fundament. Dar tu poti sa speri in continuare. Si succes la muscatul de partile dorsale ale cetatenilor care isi exprima nemultumirile.

  2. 1. Nu se va respecta termenul de terminare a lucrarilor la tramvai.
    2.S-au facut multe. multe modificari fata de proiectul initial la lucrarile de tramvai.
    3. In viitorul apropiat actiunile celor de la DNA vor bubui in Resita prin ce arestari la nivel inalt se vor face.

    Cine face pariu cu mine pentru ce am scris mai sus?

    • @Robin Hood: S-a zis de ce „scârțâiau”. Nu voiau aia de la Arad sa faca astfel de tramvaie nu stiu de care.
      A zis Popa intr-un articol odata.

  3. Depoul nu există fizic, așa că tramvaiele vor sta afară în ploaie.
    Din imagini rezultă că nu se va mai putea trece peste linie din str. Făgărașului spre Kaufland, nici vira la stânga din bd. Republicii spre Kaufland (se văd bordurile). La fel e situația cu toate străzile laterale.
    În Govândari partea carosabilă s-a îngustat. Cele 2 benzi auto anterioare s-au transformat într-una și jumătate, așa că două mașini în paralel ori nu încap, ori ajung să se atingă.

  4. Nu am văzut planul pentru tramvai ,dar dacă pe alocuri pe sens este o singură bandă de circulație atunci nu-i de bine.Circulația mașinilor va fi gâtuită așa cum este și acum în zona Triaj.

    • @Mihai: Imi vine greu a crede ca vor face astfel de tampenii. Eu sint convins ca au gandit-o si cred doar ca nu suntem noi infirmati despre ce si cum va fi.

  5. Mai vine sau nu a doua garnitură de tramvai?

    Vine … luna mai.
    Acum e vreme de tramvai ștanțat /ambutisat în Mărțișoare și de provizii la ceapă și cartofi, cu preț UE.

  6. În Lunca Bârzavei sunt două benzi, la fel ca și în Lunca Pomostului (spre centrul orașului). În rest se va circula doar pe o singură bandă… 🤔
    Din microraionul 3 în 4 (și viceversa) se va mai putea trece doar pe la capete… la Kaufland și la Cinema Dacia (va fi ca la trecerea la nivelul căii ferate).
    Din fericire, se pare că din 1 în 2 sunt trei treceri! 🥳

  7. Am spus-o si o repet. Per ansamblu e mai rau decat inainte din punct de vedere al traficului. Inainte de bine rau existau locuri de parcare in fata blocurilor, 2 benzi mari si late si treceri intermediare de peun sens pe altul.
    Acum avem un santier interminabil, lipsa tuturor locurilor de parcare la nivel de bulevard, benzi inguste, o singura banda in anumite zone si lipsa trecerilor intermitente in zona micro 3/4.
    Partea proasta e ca planul nu tine cont de realitatea din teren. Nu trebuie creat doar pentru azi ci pentru 50 de ani inainte. In conditiile in care numarul de masini creste, si va creste si mai mult daca sunt atrasi tineri din satele adiacente Resitei, daca mai apar investitori, traficul va deveni infernal in viitorul apropiat.
    Ineptia aia cu transportul pe biciclete e mai mult un hobby care nu e fezabil iarna si nci in zilele ploioase. Chestia cu transportul in comun nu e ideea rea, dar sunt dificultati cand ai de lasat mai multi copii la scoli/gradinite sau faci cumparaturile de la supermarket.
    Studiul de impact asupra modificarilor efectuate nu cred ca a fost realist.

    • @Opinia Publica: Probabil ca s-au gandit astia ca apoi sa fie mai ok cu traficul. Probabil ca s-au gandit si la viitor.
      Acum evident ca e mai rau ca inainte, ca e santier peste tot. Iti dai seama cum ar fi fost circulatia daca pe unele sectoare de drum se circula in regim normal cu limita de 50 si apoi ar fi urmat un sector de drum in lucru cu limitari si ingustari. S-ar fi stat o groaza in anumite zone unde circulatia s-ar gatui. Si nu ma refer stat ca acum, ci cu opriri de motor.

  8. @Tajomaru: Iti recomand un control la ochi, ca nu vezi bine, din moment ce la treaba cu muscatul, nu ai pus ghilimelele.
    Nemultumirile tale sunt la fel ca ale altor cativa 2, 3 aserviti politic si anume ca Popa face treaba si face pt ca are ocazia.
    „Nemultumirea” resitenilor s-a vazut la ultimul vot. Atunci s-a vazut si faptul ca Popa „nu face nimic”.
    Te-am bagat in seama pt ca ti-ai dorit sa fi bagat in seama, conform ultimei fraze din prima ta postare. :))

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Știrile zilei