2.4 C
Reșița
miercuri, 04 decembrie 24

Toate străzile asfaltate și toate trotuarele pavate, ținta primarului Luca Mălăiescu

Toate străzile din Oțelu Roșu asfaltate și toate trotuarele pavate până la finalizarea actualului mandat, acesta este obiectivul primarului Luca Mălăiescu, un obiectiv care este mai aproape de îndeplinire odată cu anunțarea proiectelor ce vor fi finanțate prin Programul Național de Investiții Anghel Saligny. 25 de milioane de lei vor ajunge în Oțelu Roșu din fondurile guvernamentale pentru derularea a două proiecte ce vizează infrastructura din oraș.

Cele două proiecte ce au fost aprobate spre finanțare sunt: „Lucrări de reabilitare și modernizare străzi, etapa IV”, în valoare de 6.401.973,99 de lei și „Lucrări de reabilitare și modernizare drumuri de interes local”, în valoare de 18.598.026,01 lei.

„La finalizarea celor două proiecte pe Anghel Saligny, care eu mi-aș dori din tot sufletul și chiar cred că vor fi finalizate până la finalul mandatului, Oțelu Roșu va fi un oraș cu toate străzile asfaltate și cu toate trotuarele pavate.

Cele două proiecte se referă la asfaltarea străzilor care au rămas neasfaltate la nivelul orașului Oțelu Roșu, la cele patru străzi din cartierul Cireșa, la drumul ce leagă cartierul Gai de cartierul Mal, în lungime totală de 2,9 km, la strada Viitorului, Crișan din cartierul Gai, parțial la strada Oțelarilor și la strada Baia. Mai avem prins cartierul Tineretului și strada Ciprian Porumbescu. La toate aceste străzi sunt cuprinse și pavarea trotuarelor și rigolele aferente”, a explicat pentru Reper 24, primarul Luca Mălăiescu.

În așteptarea fondurilor de la București, la Oțelu Roșu se derulează o serie de lucrări finanțate din bugetul local.

„Avem acum în derulare un proiect de pavare a străzilor Kogălniceanu, Horia și parțial Unirii, din bani de la bugetul local. Avem, de asemenea, pregătite două proiecte, unul tot de pavare a străzilor Decebal și Dacilor, precum și un proiect pentru a începe lucrările de schimbare a bordurilor de pe drumul național de-a lungul orașului, inclusiv asfaltarea acceselor la proprietățile oamenilor.

Îmi doresc ca până la finalul mandatului să reușim să finalizăm tot ceea ce înseamnă infrastructura orașului, mai puțin rigolele. Dar dacă astăzi vorbim de un procent de circa 10% rigole reabilitate, pentru că chiar dacă ele există sunt foarte vechi, dar doar 10% reabilitate, în urma proiectelor de la Anghel Saligny, unde sunt cuprinse rigole noi pe ambele proiecte, plus ce vom mai reuși în cei doi ani de zile să mai facem de la bugetul local, cred că vom ajunge la un procent de 50% și vizavi de rigole noi”, a mai precizat primarul Luca Mălăiescu.

 

Karina TINCUL

3 COMENTARII

  1. ✍️🇹🇷🇷🇴Cu ocazia zilei de 23 august, oamenii muncii din PSD, și-au îndeplinit PLANUL CINCINAL în 6 luni, urmând ca până la finalul mandatelor, (de executare ), să SCHIMBE conștincios BORDURILE , LUNAR , iar kilometrul nu va mai avea 1000 metri.. În noua organizare a PSD în alianță cu PNL -iștii, kilometrul va avea 700 metri, ptr a ajunge împărțeala din CIORDEALĂ .. Ptr că hârtia suportă orice tovarăși PRIMARI , DEPUTAȚI și nu în ultimul rand TOVARĂȘI SENATORI și de dreapta și de stânga 😡😡😪

  2. Din seria „Luca si rigolele” sunteți invitati să vedeți cum la o ploaie mai serioasă, canalizarea de pe străzile Ecaterina Teodoroiu şi Avram Iancu dă peste, iar tot ceea ce iese la suprafață curge pe „rigolele lu’ Luca”. Nu mai spunem ce miresme au de suportat locuitorii din zonă.
    Din seria „Luca si străzile” sunteți invitați să vedeți cum se fac mai nou străzi (Viitorului, Teilor, Mal etc.) la 4 metri lățime a părții carosabile, de nu reuşesc să treacă două maşini una pe lângă alta. După 2-3 luni îşi trimite primăria gealații să mai pună nişte piatră spartă la marginea străzii ca să se poată încadra două maşini când se intersectează .
    Din seria „Luca şi investitorii” nu avem ce să vă prezentăm din cauză că după două mandate nu a fost adus nici un investitor in oraşul de pe Bistra.
    Ar fi interesant un articol legat de investitiile administrației Luca (cinema 3D, lac hidrobiciclete, parcometre) în care s-au băgat zeci de mii de euro şi care acum nu mai sunt funcționale. Poate aşa află şi cititorii cine plăteşte aşa-zisele investiții.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Știrile zilei