Victorie pentru Hurduzeu! Proiectul de modernizare a DJ 571, în faza de precontractare!

modelmic

Veste bună pentru cărășeni: proiectul de modernizare a DJ 571 – Intersecție DN 57 – Moldova Nouă – Cărbunari – Sasca Montană  – Ciuchici, a fost declarat eligibil pentru a fi finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020. Proiectul a fost depus de conducerea Consiliului Județean Caraș-Severin pe SUERD (Strategia Uniunii Europene pentru Regiunea Dunării) și se ridică la o valoare de peste 120 de milioane de lei.

În urma verificării conformității administrative și eligibilității cererii de finanțare, proiectul a fost admis în etapa următoare a procesului de evaluare și selecție, respectiv evaluarea tehnică și financiară, etapă în care reprezentanții forului județean trebuie să depună planurile ce prezintă situația propusă a drumului, precum și planurile de ridicare topo, semnate de proiectant și vizate de Oficiul de Cadastru. Cererea de finanțare poate fi exclusă din procesul de evaluare, selecție și contractare, în cazul în care se constată că acceptarea ei s-a făcut în baza unor informații incomplete sau incorecte din partea solicitantului.

La finalul anului trecut, președintele CJ Caraș-Severin, Silviu Hurduzeu, a semnat cu Ministerul Dezvoltării contractele de finanțare pentru modernizarea altor 7 tronsoane de drum județean, valoarea acestora ridicându-se la peste 107 milioane de lei. Lucrările pentru reabilitarea celor peste 50 de km de șosea vor începe, cel mai probabil, undeva în vara anului 2018, în cazul în care nu vor exista probleme și contestații la licitațiile de atribuire a proiectării și a execuției. Este vorba de tronsoanele: DJ 585 – Valeapai – Duleu – limită judeţ Timiş, DJ 608B –  Copăcele-Zorlencior, DJ 608B – Zorlencior-Zorlențu Mare, DJ 680A – Maciova – Ciuta – Obreja, DJ 571 (DN 57B) – Eftimie Murgu, DJ 571G – Gîrbovăț – Lăpușnicu Mare, DJ 608B – Constantin Daicoviciu – Copăcele.

Karina TINCUL

Distribuie pe:

Stiri similare

4 Comentarii

  1. Sporea

    Nu mai credem in minciuni! Asteptam acest drum de cateva zeci de ani! Zona a fost deja “ucisa”, turistii alungati!!
    Se va face din nou un drum slab, de proasta calitate, ce va rezista doar o vara!!
    Si e pacat! E o zona turistica incredibila!! Singura sansa a Carasului e turismul! Nu ratati si aceasta sansa!!

    Raspunde
  2. Marius viorel sirbu

    Vom trăi şi vom vedea….momentan, victoria pe care o trâmbițați cu atâta patos, se încadrează la categoria “laude fără rost” ….caraşul este cel mai distrus județ din România la capitolul infrastructură rutieră.şi nu numai.

    Raspunde
  3. Petcu Sergiu

    “Victoria” este la primul pas!
    Cred ca pentru a finaliza investitia in anul 2020, este deja prea tarziu daca stam sa ne gandim la birocratia si riscurile licitatiilor autohtone.
    Cat priveste valoarea alocata, in conditiile in care cca 2/3 din drum trece prin muntii, unde sunt necesare lucrari de consolidare costisitoare, tare ma tem ca aceasta nu va fi de departe suficienta iar lucrarea va ramane nefinalizata in cea mai mare si interesanta parte a ei, intre Sasca Montana si Moldova Noua.
    Nu ne ramane altceva decat sa le uram succes investitorilor, iar lucrarile sa nu aiba calitatea celor de pe tronsonul Slatina Timis – Brebu, unde multe sectoare de drum sunt circulabile pe un singur sens de mers, date fiind lucrarile de slaba calitate la digurilor si lucrarilor de arta care au fost executate probabil, tot cu o finantare indoielnica.

    Raspunde

Lasa un raspuns lui Sporea Anuleaza raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Reper24 nu îşi asumă răspunderea pentru comentarii, deoarece nu-i aparţin şi îşi rezervă dreptul de a interzice sau de a şterge comentariile care conţin: insulte, instigări la ură, la violenţă sau la acte ilegale, exprimări obscene/vulgare
Citiţi şi Politica Redacţiei