2.7 C
Reșița
marți, 19 octombrie 21

5 sfaturi pentru a începe să faceți sport

„Fie că este o rezoluție de Anul Nou, pentru că hainele dvs. sunt puțin mai strânse decât v-ați dori sau pur și simplu pentru că vreți să vă simțiți mai bine și să fiți mai sănătos, am declarat cu toții că vom începe să facem sport, într-un moment sau altul.

Apoi vine partea grea: de a face efectiv mișcare. Începerea călătoriei pentru un stil de viață sănătos nu este întotdeauna ușoară, dar aceste 5 sfaturi vă pot ajuta să stabiliți o rutină durabilă pentru a vă atinge obiectivele de fitness.

Fiți onești cu voi însevă

Unii oameni se hotărăsc să se trezească devreme și să se antreneze dimineața, alții preferă să se antreneze după muncă. Unul nu este mai bun decât celălalt, este vorba despre ceea ce funcționează cel mai bine pentru dvs. Personal, vă cunoașteți cel mai bine, așa că fiți sincer când vă faceți planurile de antrenament. Dacă nu sunteți în mod natural o persoană care se trezește dimineața, nu vă veți trezi devreme pentru a vă antrena, mai ales dacă nu vă place în mod deosebit să vă antrenați.

spot_img

Același lucru este valabil și pentru înlocuirea obiceiurilor alimentare. Dacă vă plac mult dulciurile, vă veți simți mizerabil dacă încercați să le eliminați complet. De asemenea, este puțin probabil să reușiți dacă vă impuneți o regulă strictă „fără dulciuri”.

Încercați să stabiliți obiceiuri noi, sănătoase, iar stabilirea obiceiurilor nu este tocmai ușoară. Nu vă faceți viața mai grea stabilindu-vă obiective de rutină sau de alimentație sănătoasă care nu se aliniază personalității dvs.

Stabiliți-vă obiective realiste

Când începeți să vă antrenați și să vă mișcați, stabilirea unor obiective mari poate fi descurajantă. În schimb, începeți cu obiective mai mici, mai realizabile, cum ar fi să faceți 30 de minute de activitate fizică pe zi sau să vă antrenați de trei ori pe săptămână.

Dacă nu sunteți sigur de unde să începeți, angajați un antrenor personal și discutați-vă obiectivele; el sau ea vă va putea ajuta să creați un plan pentru a atinge aceste obiective. Când vă abordați obiceiurile alimentare, discutați cu medicul dumneavoastră sau cu un nutriționist pentru a vă asigura că modificările pe care le faceți sunt sănătoase și în concordanță cu rezultatele dorite.

Puteți încerca să încorporați mișcarea și obiceiurile sănătoase în rutina dvs. zilnică sau săptămânală. Fie că alegeți să mergeți cu trotineta electrică la serviciu, în loc de mașină sau autobuz, fie că înlocuiți o masă cu un smoothie, vă va fi mai ușor să vă atingeți obiectivele dacă vă setați unele realiste.

Tratați-vă antrenamentul ca pe o programare

Nu ați sări peste o întâlnire la muncă sau o programare la medic, așa că tratați-vă antrenamentul cu același angajament. Când sportul nu este activitatea dvs. preferată, este foarte ușor să găsiți scuze pentru a sări peste el. Prietenii dvs. vor să se întâlnească, nu ați dormit bine – există un milion de motive pentru a nu vă mișca.

Setați-vă programul de antrenament și respectați-l. Dacă apare ceva care întrerupe unul dintre antrenamentele planificate, nu săriți pur și simplu peste el, reprogramați-l.

Găsiți un antrenament care vă place

Este simplu, nu veți fi motivați să faceți ceva care nu vă place, dar dacă există un exercițiu, un antrenament sau un curs care vă place cu adevărat, veți fi încântați să îl faceți.

Dacă nu vă place să alergați, găsiți altceva – nu lăsați asta să fie motivul pentru care încetați să încercați să faceți mișcare. Discutați cu antrenorul despre încercarea diferitelor aparate, metode și exerciții și căutați să urmați un curs. Există atât de multe tipuri diferite de cursuri de antrenament acum, de la yoga și Pilates la spin și dans. Încercați diferite metode și vedeți dacă există ceva care vă place cu adevărat.

De asemenea, puteți începe să jucați un sport. Dacă v-a plăcut fotbalul sau baschetul când erați mai tânăr, căutați echipe sau meciuri la care vă puteți alătura. Dacă există un sport pe care v-ați dorit întotdeauna să-l încercați, acesta este momentul!

Găsiți-vă motivația

Toată lumea are motivații diferite și una dintre cheile pentru a vă menține angajamentul de a vă mișca este să o găsiți pe a dvs.

Dacă funcționați mai bine atunci când altcineva vă trage la răspundere, găsiți un prieten de antrenament pentru a vă menține motivați și pe drumul cel bun. Dacă aveți nevoie de cuvinte de încurajare și responsabilitate, apelați la profilurile din rețelele de socializare și postați despre progresul dvs.

Dacă obiectivul dvs. este să începeți să jucați un sport, să alergați un maraton sau să deveniți mai puternic, țineți cont de acest obiectiv atunci când aveți nevoie de un impuls de motivație”, infomații oferite de emag.ro.

 

Ai imagini sau informatii care ar putea deveni o stire?
Trimite-ne un mesaj la numarul 0722441304 sau pe WhatsApp la 0751193203.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Știrile zilei