E.ON Energie România pune la dispoziția clienților un nou canal de contact, prin intermediul căruia clienții pot să se programeze și telefonic pentru vizita în magazinele și punctele de lucru E.ON. Acesta vine în sprijinul clienților care preferă interacțiunea telefonică şi este o alternativă la serviciul de programare online, accesul clienților fiind realizat exclusiv în baza unei programări prealabile pentru toate operațiunile care necesită interacțiunea cu agenții. Nu este nevoie de programare pentru clienții care vizitează magazinele E.ON în scopul plății facturilor prin intermediul robotului BRD sau pentru cei care doresc să efectueze operațiuni folosind serviciul MyOffice.
Noul canal dedicat programării poate fi accesat sunând la numărul de telefon 0265.208.466, unde va răspunde un asistent virtual. Pentru programare se parcurg următorii pași:
- clientul va confirma județul şi orașul unde dorește să facă programarea;
- operatorul virtual va oferi două opțiuni de programare;
- dacă este de acord cu una dintre propuneri, clientul va confirma programarea ;
- la scurt timp, clientul va primi numărul de programare prin SMS;
- în cazul în care clientul nu confirmă niciuna dintre variantele de programare propuse, poate alege intervalul dorit prin serviciul eBooking.
Prin intermediul serviciului de programare onlineBooking, clienții au posibilitatea alegerii unei zile și a unui interval de timp optim pentru ei. Totodată, acesta permite anularea/modificarea unei programări deja efectuate.
Mai multe informații privind produsele și serviciile E.ON Energie România pot fi obținute accesând www.eon.ro.
Dan AGACHE