Amplele lucrări derulate în municipiul Reșița în cadrul proiectului de reintroducere a tramvaiului vor fi recepționate în perioada următoare. Lucrările vor fi recepționate pe tronsoane, pentru început faza unu – Kaufland-OMV, iar ulterior faza doi – OMV-Muncitoresc și faza trei – Calea Timișoarei și stația intermodală din Muncitoresc. În prezent, au loc ultimele lucrări de reparații și continuă testele cu tramvaiele.
„La tramvai nu mai avem la ora asta decât lucrări de reparații, de revizii a unor lucrări care poate nu au fost făcute corespunzător, evident pe cheltuiala constructorului. Mai avem câteva lucrări pe podurile de la Doman și de pe Bârzava, sunt câteva tronsoane betonate unde avem niște stâlpi de iluminat pietonal care vin un pic revizuiți, în rest nu mai sunt lucrări considerabile. Ați văzut, se mai ridică capace de pluvial, se aliniază în orizontală, mai punem câteva elemente de mobilier urban, în special sus în Piața Republicii. Suntem pe final.
Astăzi o să avem o ședință de îndată să ne validăm documentația care este necesară înainte ca Inspectoratul de Stat în Construcții să vină și să ne dea finalul proiectului și să îl preluăm, ca beneficiari, de la PORR. Facem pași alerți în direcția asta, pentru că ne-am propus ca în luna decembrie să putem circula în oraș cu tramvaiul. O să vedeți deja tramvaiele încet încet mergând până în Muncitoresc și înapoi, începem să «călcăm» linia, să ne familiarizăm cu circuitul. Luni avizăm faza unu, urmând ca și celelalte faze să le avizăm în următoarele săptămâni”, a explicat primarul Ioan Popa.
Edilul a adăugat că nu a renunțat la ideea de a limita accesul la stânga pe Bulevardul Revoluția din Decembrie, având în vedere accidentele de circulație petrecute în zonă. „Din cele opt posibilități vor rămâne doar patru, astfel încât să preîntâmpinăm situații de a face stânga fără să te asiguri. Este o chestie, dacă mă întrebați, stupidă. Când sunt două benzi, dacă vrei să faci stânga, te uiți în stânga, te uiți în oglindă, dar ca să preîntâmpinăm aceste situații hilare, o să limităm accesul pe stângă în câteva locații, iar acolo unde va rămâne valid va fi semaforizat și vom face stânga când se face verde la semafor”, a mai precizat edilul.
Karina TINCUL
Și testele cu bicicleta să nu le uitați vă rog personal cu frumosul.
Testele cu bicicleta le-a început deja fosta nevastă. A și primit cinșpe mii de euroi ca cado pt că a fost fată de casă. Știi cum îi, când faci teste apelezi la oamenii tăi de încredere.
Când sunt două benzi, dacă vrei să faci stânga, te uiți în stânga, te uiți în oglindă …”, a mai precizat edilul.
–
Da, femeile fac asta (cu oglinda) mai des.
Tăițelu’ știe pentru că așa face și el (doar că nu vede nimic).
iluminatul in Muncitoresc cand ?
Sper să ia foc rahatul de tramvai, o mizerie de kk Project made by bișnițar de doi bani.
Publicați componența nominala a Comisiei de recepție, ca să știm cui sa-i aprindem lumânări la biserică!
După atâtea amânări și tergiversări poate în sfârșit dăm drumul la tramvai. Asta dacă nu se adeverește că lucrările au fost făcute de mântuială și trebuiesc reluate „pe ici pe colo prin părțile esențiale”. Oricum când ești campion la comisioane din fonduri europene nu mai contează un an sau doi.
Trăncăne tramvaiele lu’ Tăițelu’ de zici că -s Panzerele lui Rommel!
Cireașa de pe tort?
Bineînțeles că este „bucla” de la Universalul Vechi… dacă vrei să mergi spre Muncitoresc, o iei la dreapta (prin învăluire).
Recepție făcută în bătaie de joc pentru lucrări executate asemenea. E inadmisibil ca în secolul XXI să nu se monteze capacele de cămin și gurile de scurgere la cota locală a stratului de uzură de la bun început, fără să mai fie nevoie de de decupari ulterioare ale asfaltului pentru repoziționarea capacelor, rosturile (îmbinările) perimetrale respective generând disconfort accentuat la rulare și aspect total inestetic, de lucrări executate neglijent, în multe cazuri suprafața asfaltica din interiorul acelor perimetre nu se racordeaza cu cea din exterior, adectând și mai mult planeitatea deja deficitară a stratului de uzură. Mai ales pentru posesorii de mașini cu suspensii tari e un coșmar sa circule prin Reșița. Chiar nu vreau sa intru în categoria acelor carcotasi care înjura administrația Popa cu orice împrejurare, dar țin sa menționez ca același constructor a executat și reabilitarea bulevardului Cetății, din Timișoara, unde planeitatea stratului de uzură este exemplară și toate capacele de cămine și gurile de scurgere au fost montate corect, la cotă, de la bun început, fără sa mai fie nevoie de intervenții ulterioare precum cele menționate anterior. Concluzia de la sine înțeleasă fiind aceea că vina pentru calitatea neconforma a lucrărilor o poartă exclusiv autoritatea care a semnat recepția.
Pai credeți că recepția se semnează așa, pe gratis? La Timișoara e primar neamț, aici e primar bișnițar.