Peste 6 milioane de euro vor fi investiți în amenajarea unei legături rutiere între km 8 și fosta Uzină Cocso-Chimică, pe Valea Ţerovei, drum prin realizarea căruia se urmărește, în primul rând, scoaterea traficului greu în afara Reșiței. Finanțarea va fi asigurată din fonduri europene, anunță primarul Ioan Popa.
Ideea realizării unui drum de legătură între DN 58 și Valea Țerovei era vehiculată deja de ceva vreme. În urmă cu peste un an, edilul reșițean declara că au fost finalizate studiul de fezabilitate și PT-ul și că proiectul urmează să fie depus spre finanțare. Nu s-a mai auzit mare lucru despre proiect de atunci, până la ședința de ieri a Consiliului Local, când primarul Ioan Popa a prezentat aleșilor locali un proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economic actualizați la faza proiect tehnic pentru investiție. Ocazie cu care edilul a precizat că proiectul va fi finanțat cu bani europeni, prin ADR Vest.
„Este vorba un drum de 5 km, în special pentru trafic greu, un drum care va decongestiona Calea Caransebeșului și nu vom mai veni cu tiruri pe zona respectivă. Se va realiza pe fonduri europene, suntem prinși la ADR cu acest proiect. Însumează, dacă nu mă înșel, circa 6 milioane de euro. Vom avea și exproprieri aici. Din fericire, nu sunt valori mari pentru că vorbim de terenuri agricole. Și sunt eligibile și sumele din exproprieri, deci le vom recupera pe măsură ce avansăm cu proiectul.
Vom face o legătură rutieră în special pentru traficul greu, o parte din inelul de est sau sud-est prin care se vor accesa cele 2 parcuri industriale, zona Mociur, pe care urmează să o dezvoltăm, și accesul pe lângă halda de zgură către zona montană”, a precizat edilul reșițean.
Karina TINCUL
Încă o investiție fara rost marca subingiNelu. Auzi tu că „decongestionează” el calea Caransebeșului. Congestionat e doar creierul acestui bișnițar șmenar, care cheltuie a proasta banul public într-o veselie. Sa fi făcut ceva cu adevărat util acestui oraș nu am văzut de 2 mandate încoace. De la intersecția cu calea terovei până la ultimul bloc de pe Caransebeșului sunt 300m. Niciodată nu a fost vreo congestionare deoarece exista 4 benzi, la fel cum existau înainte și pe calea Timișorii dar pe care le-a anihilat acest personaj impertinent. Va rezulta un drum pe care nu o sa circule nici dracu, la fel cum e legatura MOL- drumul lupacului. Și acolo tot o investiție prostească, prost executată și beneficiu pentru oraș =zero. Sa țină audiențe impertinentul asta nu e in stare, cu toate că e obligat, doar că îi e frica sa dea ochii cu cetățenii. Trimite dictări prin media și se bate pe la terase, acest jeg. Ai făcut ceva in 2 mandate pentru oricare dintre satele apartinatoare? Terova, Câlnic, Cuptoare , Doman nici nu ți-au văzut fața aia! In schimb ai pus orașul ăsta pe butuci. L-ai adus și pe primitivul ăla la județ sa puneți tot judetul ăsta și așa sărăcit pe butuci. Ați făcut ceva să opriți furtul și exploatările abuzive de lemn? Lacurile Văliug, Breazova și Secu sunt colmatate îngrijorător din cauza defrisărilor, la Secu acuși ajunge pământul la pontoane și la Văliug probabil că în 2 ani ajunge colmatarea la fostul ucmr. Nu te mai saturi de șpagă băi bișnițar impertinent, tu și clica ta de slugi jegoase. De ce nu tii audiențe nesimțitule, sa vin să îți spun in față toate astea? Ți-e frică de ce ai putea sa auzi? Am o listă de 2 pagini cu mizerii prin care ai sugrumat orașul ăsta. Ar fi avut potențial Reșița sa devină o bijuterie între toate orașele României pentru că avem niște atuuri care nu se mai găsesc niciunde la noi in tara, dar ai reușit să pui pe butuci absolut tot impertinent nesătul ce ești!
Se vede că nu te pricepi și de aceia te enervezi aiurea în tramvai. Domnul Neluțu care între toți e un mare meneger generează o situație cu dublu câștig in acest fel. In primul rand el generează congestionare și îngrămădeală pe străzi ca sa aveți impresia că trăiți într-o mare metropolă. In al doilea rând construiește aceasta centură nu pentru prezent ci pentru viitor, când zeci de mii de turiști vor lua cu asalt urbea noastră. In al treilea rând centura e necesară deoarece domnia sa a promis locuri de muncă și în acest fel votantele domniei sale vor putea sa lucreze pe aceasta centură. In al patrulea rând, pentru a putea fi declarat oraș verde, Reșița are nevoie sa taie din păduri pentru a face drumuri prin zone verzi, și să atingă un număr de minim 45000 de semafoare care când vor fi pe verde Reșița se va vedea verde din stratosferă.
Așa că nu mai săriți aiurea la vocalize daca nu înțelegeți niste fapte evidente care e clar că numai cineva foarte iscusit ar fi capabil sa le ticluiască și să le pună în fapt cu atâta măiestrie.
Mda, scoatem tirurile din oraș! Ideea e buna, dar realizarea ridica niște semne de întrebare.
Ex. Un tir care trebuie sa meargă la Vama Reșița, va veni pe la Club Castel, pe panta aceea abrupta, va întra im Muncitoresc apoi va întoarce (unde?) , va fi vămuit și apoi retur sau prin oraș către Oravița… Un transport de lemne cu o autoșa, cea care are peste zece metri lungime va , urca strada de la Club Castel, iarna?Oare comisia de circulație de la nivelul primăriei doarme în cizme?
legatura „MOL- drumul lupacului” Este opera PSD, de ce nu te duci la partid sa ii ie de unde trebuie?
Problema incepe din 2 directii:
1. Cat timp a avut majoritate absoluta in Consiliul Local toti consilierii PNL au votat la foc automat ce a visat megalomanul. De-aici omul a ajuns la concluzia ca se pricepe la orice.
2. La fel ca si primarii de comune care si-au construit piste de biciclete in sate fara canalizare, apa curenta etc. la ADR Vest lumea nu merge cu proiectul bine intocmit si cauta axe de finantare.
Oamenii astia merg la ADR Vest si intreaba pe ce sunt axe de finantare ca sa vada pe unde mai pot ciupi cate ceva si pe urma fac pe „genunche” cate un proiect inutil sau cu utilitate redusa pentru oras.
Exista si proiecte bune in oras gen punerea la punct a procesului educational: renovarea tuturor centrelor educationale, infiintarea unor centre noi, dotarea cu mobilier si material didactic.
Proiectele legate de artere rutiere sunt praf, atat din punct de vedere al circulatiei cat si al dotarii cu elemente inutile care ingreuneaza traficul: copaci pe mijlocul soselei, semafoare la fiecare 100 de m, trotuare extrem de late care au taiat serios din sosea, insule in mijlocul drumului care nu inseamana nimic, piste de biciclete care incep de nicaieri si se termina bursuc etc.
Exista si o a 3-a categorie de proiecte la care nu se cunoaste termenul de finalizare dupa nenumarate amanari: fantana cinetica, centrul pentru tineret, blocul din Mociur, tramvaiul aflat la al 10-lea termen dat din burtiera de primar, blocurile neavelopate din Govandari etc.
Și de-aici încolo tot majoritate va avea, deci inca 4 ani se va pricepe la orice.
75% au fost de părere că așa e bine, și cum binele e relativ cred că ăștia care credem că nu e bine trebuie sa ne căutăm alte orizonturi.
Nu va mai fi majoritate absoluta, va fi majoritate simpla. Nu mai trece orice avion de aici inainte. Fix de-asta se lamenta cat a tras el in mandatul 1 si ce usor a fost in mandatul 2 inainte de alegeri.
Singurul lucru care i-ar face sa nu se înțeleagă e împărțeala prăzii. Popa dacă ar fi sa fie bun la ceva, la asta ar fi :- are simțul jmenului, știe să dea și la alții, nu tine doar pt el. Deci și în următorul mandat va face tot ce-l taie capul.
Am un vecin care are un câine . Când aude salvarea face ca toți dracii, urlă, se dă cu capul de poartă (câinele, nu vecinul). După ce trece salvarea își revine rapid. Așa și voi, cum apare poza lu Pinocchio cum urlati și va ieșiți din minți. Pinocchio își vede de șpăgile lui, n-are el timp sa citească prostiile astea. Pinocchio s-a îmbogățit in 8 ani cât nu ar fi făcut-o nici cu 3 fabrici de tăiței.
Cică pentru aprovizionare materii prime și producția de tăiței de pe timișorii se vor utiliza hidrogenatele trenuri de pe ruta Reșița-Voiteni in valoare de 167 mil oiro/cale ferată.
Pentru orașul superior al jud. CS de la Văliug se intinde sârmă drod de călătorie in valoare de 40 mil. oiro. Cică mândrie mare că Reșița, CA CApitală a județului, are așa mari investiții atrase pentru județ.
No, și cu agabariticile transporturi de la UCMH necesare pentru Porțile de Fier, pesedeul a luat țeapă că prin Reșița va trece agale tramvaiul către intermodalu de la Muncitoresc iar semafoarele vor indica roșu.
Foarte corect!Doar este prietenul lui Coldea, ăăă pardon ,finanțatorul la servicii cu tresă, nuuu?
Drumul e bun se va putea construi mai multe vile …..oare cine cred ca noi cei de rand .poate peisajul e super pentru ei.