- Informaţii generale privind proprietarul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
Comuna Sasca Montană, str: 1 Decembrie 1918 nr. 375, județul Caraş-Severin, telefon: 0255/576514, e-mail: primariasasca@yahoo.com cod fiscal: 3227190.
- Informaţii generale privind obiectul cumpărării , în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat:
Teren intravilan, CF 30156, suprafaţa 1.290 mp – Comuna Sasca Montană, județul Caraș Severin, aparținând Domeniului Privat al Comunei Sasca Montană și aprobat prin HCL Sasca Montană, nr. 69 din data de 07.07.2023
- Informaţii privind documentaţia de atribuire:
Se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
La cerere, de la sediul instituției, Compartimentul Secretariat
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul institutiei , de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Se poate obține de la Compartimentul Secretariat din cadrul Comunei Sasca Montană, strada 1 Decembrie 1918, nr. 375, județul Caraş-Severin.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul:
50 lei / exemplar, se achită numerar la casieria autorității contractante.
3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor:
13.11.2023, ora 14.00.
- Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor:
20.11.2023, ora 10.00
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Comuna Sasca Montană, str.1 Decembrie 1918, nr. 375, județul Caras-Severin, Compartimentul Secretariat
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
Se depun într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate: unul exterior și unul interior.
- Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor:
24.11.2023 ora 10.00,
Comuna Sasca Montană, strada 1 Decembrie 1918, nr. 375, județul Caraş-Severin.
- Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:
Secția de Contencios Administrativ a Judecătoriei Oraviţa, oraş Oraviţa, P-ţa Revoluţiei,
- 2, județul Caras-Severin, tel. 0255/571954, email: ecris273@just.ro
- Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării:
27.10.2023.



















Un preț de pornire al terenului?