-0.8 C
Reșița
vineri, 07 februarie 25

Primarul Ioan Popa le răspunde „celor care mai comentează”!

Închiderea circulației pe podul de la Doman a stârnit un val de nemulțumiri printre conducătorii auto, care par să-și fi pierdut răbdarea de care au dat dovadă (unii dintre ei), după ce municipiul Reșița s-a transformat într-un adevărat șantier odată cu demararea lucrărilor la proiectul tramvai.

Primarul Ioan Popa dă asigurări că devierea circulației din zona centrală va fi ultima astfel de restricție majoră din cadrul acestui proiect. Pe de altă parte, edilul atrage atenția că oprirea circulației în zonă era necesară pentru schimbarea grinzilor fisurate ale podului. Mai mult decât atât, primarul reșițean susține că implementarea proiectului de reintroducere a tramvaiului a permis identificarea grinzilor fisurate ale podului și a condus, practic, la evitarea unei tragedii.

Restricție de la podul de la Doman sau de la Nera, dacă vreți, este cauzată de schimbarea acelor grinzi de pod, dar și de reabilitarea completă a podului. Adică și acolo se reface structura, cu staturi de hidroizolație și așa mai departe. Nu vor mai fi în viitor alte restricții majore sau importante în oraș.

Erau patru grinzi fisurate, adică secționate, fierul nu mai exista acolo. Celor care mai comentează că nu trebuia tramvai, că trebuia troleibuz, că trebuia autobuz electric, le reamintesc că din proiectul de tramvai, o bună parte, aproape o cincime din valoare este modernizarea și reabilitarea podurilor de la Intim, Doman, Bârzava. Dacă nu făceam acest proiect nici nu identificam această grindă care putea să se prăbușească în orice moment cu un autobuz de călători sau doamne ferește, cu cine știe cine.

Venim și cu vești bune, în sensul că am promisiunea că în maxim o lună sensul giratoriu de la Rogge să fie gata și atunci ne vom putea întoarce cu mult mai multă ușurință în centrul orașului”, a precizat primarul Ioan Popa.

Citește si:  Popa caută inspirație în Austria! La inițiativa unui cetățean din Bozovici!

Karina TINCUL

37 COMENTARII

  1. Ufffff!Vai ce ne-am liniștit!!😂😂😂Fără aceste informații 🤞🤞viața e pustie 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤪🤪🤪🤪.Și băi proștilor și fraierilor care mai îmi contestați mărețele edificii, realizări de largă recunoaștere internațională, intergalactică o să vă teleportez la dracu’n praznic, să vă fie rușine băi săracilor contestatari ale ideilor megalomane ale mele că care sunt pe persoană fizică, că care sper că m-ați înțeles nu?Să nu avem discuții😅😅😅😅😅😅😅Individul ne ia de proști. Peste noapte a visat că s-a transformat în detector de poduri cu grinzi fisurate!Știam de fisuri anale, e cu usturime și mâncărime dar premarele știe că când te mâncă, te roade și te scurmeni cu gheara 🤣🤣🤣🤣🤣😅😅🤣🤞🤞🤞🤞Oricum e cam disperat gagiu, simte că îi fuge grinda ăăă terenul de sub tălpi.

  2. Domnule primar, sunteți în eroare. Administrarea rețelei rutiere de orice fel implica și revizuirea / evaluarea stării podurilor, viaductelor, a asa numitor lucrări de arta. Dacă primaria nu a făcut o administrare corespunzătoare a podurilor ce ii aparțin, inclusiv expertize periodice, frizează penalul… Ce se întâmplă cu podurile pe care nu se implementează un tramvai? După părerea primarului probabil ca se duc la vale. Deci chelul și-a pus mana în cap…

    • Sa înțeleg ca e un autodenunț a lui Don Popica? Ca echipa din primărie nu și a făcut treaba? Alo organele de cercetare penala sesizați va.

  3. În iunie reșițenii vor scăpa de cea mai dezastruoasă administrație publică din istoria orașului!
    După disperarea ce l-a cuprins, se pare că și primarul a înțeles acest lucru!

  4. E foarte grava afirmația cum că fisurile acelea puteau pune în pericol siguranța circulației. Cum s-a ajuns la această situație???
    1. Primăria nu s-a îngrijit deloc de inspecția anuală a structurii podurilor sau
    2. Constructorul a reușit să afecteze grinzile datorită vibrațiilor generate de pickamerele (picoanele) utilajelor grele!!!!

  5. Daca podul ăla a rezistat până acum nici de acum încolo nu s ar fi prăbușit Ptr că a fost realizat în perioada în care se făceau lucruri de calitate Și totuși dacă s a identificat problema asta cu grinzile „cariate” ce ne facem cu restul de poduri care mai sunt pe ici pe colo ? Deci sa înțelegem că trebuie implementate proiecte tramvai la fiecare pod?

  6. Dar după utilizarea pickamerelor utilajelor grele pe podul din Govândari s-a făcut o expertiză structurală a grinzilor???

    Nu de alta dar vibrațiile generează fisuri, crăpături și la metri distanță de locul in care acestea sunt generate căci nu este vorba de picamere de mână ci de utilaje de ordinul tonelor forță. Pleznește si otelul datorită vibrațiilor

  7. ”… Erau patru grinzi fisurate, adică secționate, fierul nu mai exista
    … identificam această grindă care putea să se prăbușească …”

    Adică în celelalte grinzi ar mai exista fier însă 4 (grinzi) = 1 (această grindă). Cu bănuiala rezonabilă că: 1 = 4 = … n.
    Chestiune de fîsuri, fisuri … două la primărie, două la prefectură … (44 de steaguri / Pristanda).
    Nu? 🙂

  8. Nu doresc să comentez cum și-au făcut treaba edilul și reprezentanții acestuia. Nici de ce nu s-ar fi aflat ”fără tramvai” că podul este șubred și pune în pericol circulația, viața, mediul, atmosfera, biosfera, etc. Doresc un singur lucru: TRANSPARENȚĂ! Pe ce axă de finanțare a Uniunii Europene s-au obținut banii pentru ”mărețul proiect” de reintroducere a tramvaiului? Rog remitere exactă a denumirii proiectului, acronimului, autorității contractante, duratei de implementare, etc. Cine a făcut studiul de fezabilitate și cât a încasat pentru acesta? Cât reprezintă fondurile atrase și cât suportăm noi, cretinii locali, din taxele și impozitele noastre? Care sunt etapele de implementare? Care sunt termenele aferente acestor etape?
    Aștept răspuns pertinent, opozabil cu un eventual control din partea autorităților UE.

    • Mata vorbești serios ? Sunt curios unde s-au dus toate pavelele și bordurile scoase de pe Timișorii și alte locuri înlocuite cu bitum .

    • #Mihai
      – pavele, borduri etc. noi nouțe se mai ciobesc se sparg până a fi „montate” dar mai să „demontezi” toate acestea care au deja uzură fizică și morală. Numai pe la noi ar fi in stare municipalitatea să refolosească materiale uzate întregi în loc să pună ceva nou.
      Mai spre vest, pentru ca lucrurile să meargă strună, astfel de materiale se vindeau sau se scoteau rapid la licitație la kg sau 10 la leu sprijinind astfel micile firme care găseau repede unde să le depoziteze și să le folosească dar nu în lucrări de urbanism general.

      Bine era să existe și o licitație de demolare și valorificare a materialelor lucrărilor vechi care să lase un front liber lucrărilor noi și se putea forma un preț corect cu valoare de piață reală (bazat pe cerere și ofertă).
      Așa primăria a optat să depoziteze niște materiale uzate (care nu se știe cum se comportă la momentul în care se utilizează la noi construcții) și să țină blocate niște sume de bani, poate că sume mici, dar sume de care se vaită că nici pe alea nu le are pentru achiziția a altceva.

    • #Mihai
      Spre edificare
      Primăria manipulează își tot mută paleții cu borduri și pavele vechi frumos aranjate și ambalate în folii prin depozite. Toate acestea au însă un cost cu: combustibil consumat, cu salariile personalului care tot mută paleții și inevitabilele costuri cu distrugerea inevitabilă a pavelelor și bordurilor datorită manipulărilor.
      Mai un pic și valoarea vechiturilor va ajunge la valoarea de nou asta dacă se dorește a se stabili valoarea unei investiții efectuate în regie proprie prin care se dorește a se face ceva nou, „sustenabil” și frumos dar cu materiale vechi deja uzate, ca să fie loc pe viitor de noi investiții in același lucru dar cu materiale noi.

  9. De restricția majoră se va scăpa numai dacă vine cineva din 9 iunie și dacă poate modifica insulele de pe Timișorii , de la stațiile de tramvai ( în partea de sus a orașului ) . Slalomul , parcările ( le numeri pe degete dar ești amendat ) din fața magazinelor de pe B-dul Republicii , posibilitatea schimbării direcției de mers de la Victoria până la Kaufland .

  10. Era de la sine inteles faptul ca circulatia trebuia restrictionata pe pod pentru a se turna calea de rulare si soseaua si pe pod. Problema e modul in care s-a efectuat. In acelasi timp in care traficul e deja gatuit in zona Triaj, Centru Muncitoresc, Pod Intim si Terova. In afara de Govandari nu s-a inchis nici un santier inceput. Resita rutier arata ca un caltabos lung si gatuit. Adaugati aici anveloparea blocurilor, gradinita Floarea Soarelui, fantana cinetica si optinem alte santiere incepute si neterminate. Un nou mandat Popa va insemna alte spargeri si gatuiri in ritm vesel. Sa nu uitam absenta totala a florilor de peste tot, pentru ca el primare nu le suporta. Nu-mi aruncati arbustii in ochi, arbustii nu sunt flori.

  11. Acest primar-adjectiv a anunțat că vrea să plece în Zanzibar. Cine îl retine? Când începe să-și facă bagajele? De ce simte nevoia să mai arunce în media locală aceste mizerii- așa zise declarații? Cat mai poate reșițeanul sa suporte lipsa bunului simt, impertinenta, abureala de 2lei, impostura? Oare ce șanse are orașul să-l scuture pe acest primitiv și clica lui de căpușe având în vedere că blatul între partide e deja făcut și nu exista niciun contracandidat serios care să-l deranjeze pe bișnițar?

  12. Prea multe comentarii negative la adresa unui primar muncitor, vizionar si curajos. Felicitari domnului primar. Eu ii doresc sa fie sanatos si sa duca la bun sfarsit lucrarile incepute. Il parafrazez pe N Steinhardt si spun ca in noptile cu insomnii, singurii nostri aliati sunt faptele bune / lucrurile bune pe care le facem.

    • Deviza proletariatului era:
      „noi muncim, noi NU GÂNDIM”
      „tot înainte vrednici pionieri”, „șoimi ai patriei comuniste”

    • Oooo daaa,a dreacu muncitor cură sudoarea minți nu alta. O cari cu roaba munca. Mari vizionari a dat Reșița, simți că îți fuge preșul de sub tălpi nu alta, deja transpir de emoție 😅😅😅😅😅😅😅

  13. Prea-maritul împărat al Reșitei a făcut cea mai mare mizerie din întreaga țară,îngustând toate căile de acces și înjumătățind căile de rulare a autovehiculelor din tot orașul..a reușit măreața performanța că din 2 benzi să rămână doar una,in triaj,Calea Timișoarei,rușine celor ce au aprobat asemenea lucrări de 💩..

  14. Ce să m-ai vorbim?!peste tot este la fel,jaf din bani publici ,o armată de funcționari în primarii ,in special la sate , comune, numai rubedenii ale primăriilor,amante, prietene…iar noi contribuabilii plătim incompetenta,prostia,aroganta lor ,.le trebuia grevă puturoșilor,… acești funcționari dacă ar lucra în privat ar muri de foame,dar așa își dau ochii peste cap toate țoapele că au obosit furand

  15. Întrebare…predecesorii lui Taitelu au fost mai buni… răspundeți doar pentru voi ..fiecare care sunteți specialiști în critica…dai bătaie primare…câinii latră…ursul merge

    • Faza e ca de data asta cainii vor latra mai tare. Nu in sensul cat sa nu iasa primar, din pacate opozitia i-a facut culoar. Dar garantat nu mai prinde numarul de consilieri visati incat sa voteze oamenii pe repede inainte toate fantasmagoriile primarului. Mai calm si calculat…asa cum sade bine.

  16. A avut norocul că și la centru (București) a fost același partid la conducere. Dacă la toamnă se schimbă ceva, cine știe dacă vor mai avea puterea de a implementa nenorocirea care ne-o servește Bruxelles-ul.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Știrile zilei