Societatea Transport Urban Reșița (TUR) trece în această perioadă prin transformări importante, de la schimbarea statutului și a organigramei, la schimbarea conducerii și a modului de lucru, odată cu repornirea la Reșița a circulației tramvaielor, preconizată a avea loc peste doar câteva săptămâni.
Dănuț Jurubescu, cel care a condus TUR-ul în ultimii ani, și-a înaintat demisia, contractul acestuia urmând să înceteze la data de 15 noiembrie. În locul acestuia, au fost desemnați cinci administratori neexecutivi provizorii, votați în ședința de ieri a Consiliului Local Reșița. Este vorba de Maria Uzum Asofronie, Laurențiu Stanciu, Andrei Apostol și Vladimir David (propuși de PNL) și de Ionuț Chisăliță (propunerea PSD).
„Este vorba de o echipă provizorie. Legislația actuală ne obligă să facem concursuri pentru consilii de administrație în toate companiile pe care UAT-urile le dețin și această echipă, ca și cea de la Piețe, de altfel, au rolul de pasaj dintr-o zonă în cealaltă. Dar, evident, este o echipă eterogenă. Dacă îi analizăm pe fiecare în parte o să vedeți că au un rol esențial, prima persoană nominalizată dna Asofronie, este director economic al Primăriei, este un om pe care mă bazez enorm de mult și care îmi este de mare suport. Mai este Laurențiu Stanciu care probabil va prelua Transport Urban Reșița.
În următoarea perioadă TUR-ul va face un upgrade, deci plecăm de la cauciucuri, perne de aer, pene și așa mai departe, într-o zonă în care avem 13 tramvaie noi, 24 de autobuze electrice, în care focusul va fi să aducem cât mai mulți reșițeni în transportul urban în detrimentul transportului cu mașini personale. Este o chestiune pe care eu o susțin mereu și am nevoie acolo de oameni care să fie familiarizați cu noul sistem de transport public pe care vrem să îl implementăm”, a precizat primarul Ioan Popa.
Conform proiectului aprobat ieri de consilierii locali, administratorii provizorii vor avea un mandat de cel mult cinci luni (cu posibilitatea prelungirii pentru alte două luni), perioadă în care trebuie demarată procedura de selecție a viitoarei echipe de conducere a societății (formată din director general, directori tehnic, economic și executiv), care va avea un mandat de patru ani.
Karina TINCUL
Dacă Chisalita va conduce tramvaie, cine mai face obuze? Dragomir?
Chisăliță asta precum și Popovici Milion sunt specialiști în orice. De la drumuri, pensii, sănătate, armata samd………….politica poooliiii…….ce va mai lauda presa , in special Expresul….
In acest moment „metaliștii dă fer” de la „mucitoresc” se dă pe gratis cu mij-loacele de mers in comună și pensionarii care au muncit toată viața în năcazul asta de horaș tre sa plătească belet sau abonament. Credeț că va fi sa vina vreun capabil care să aducă situația la normal și să inverseze ecuația? Eu cred că va veni unul care nu va ști ce e aia ecuație. Credeț că va veni unul care sa știe să păstreze transparența geamurilor? Eu cred că va veni unul care crede că transparenta e un handicap. Credeț că găsește suptingiNelu vreun cabapil? Eu cred că deja jmenurile sunt făcute.
”… focusul va fi să aducem cât mai mulți reșițeni în transportul urban în detrimentul transportului cu mașini personale …”, a precizat primarul Ioan Popa.
–
Da, numai așa se cară sacul de cartofi de la piață /acasă, nu cu mașina. Cel mult cu bicicleta.
Ca să vezi puțul (puța) gândirii …
Aceasta LIPITOARE numita APOSTOL dupa ce ca are fata viceprimar iar el mai nou se ocupa de destinele teatrului resitean impreuna cu acest betiv si nespalat numit IONESCU acum si a trimis si fiul ANDREI la TUR RESITA ca poate se lipeste de un post de director la compania de transport
Deci toata familia SUGE de la statul roman ca asa e la noi !!!!!!!!