1.7 C
Reșița
miercuri, 01 decembrie 21

Cafeaua are un efect important asupra mușchilor, conform unui nou studiu

Dacă vă place când știința confirmă că lucrurile dvs. preferate sunt, de fapt, bune pentru dvs., atunci iată încă un lucru pe care să-l adăugați pe listă: un nou studiu realizat de cercetători în ortopedie și fiziologie a dezvăluit că cafeaua poate ajuta la menținerea mușchilor puternici (și, prin urmare, la o mobilitate mai mare) pe măsură ce îmbătrâniți.

Având în vedere că cafeaua este mai populară ca niciodată și vânzările de Dolce Gusto capsule sunt în creștere, este interesant faptul că această băutură mult iubită a fost recent corelată cu efecte de sănătate remarcabile, cum ar fi îmbunătățirea sănătății ficatului, pierderea în greutate și multe altele.

Studiile au descoperit că consumul de cantități moderate de cafea poate proteja adulții de diabetul de tip 2, boala Parkinson, boli hepatice, cancer de prostată, Alzheimer, dureri de spate și multe altele.

spot_img

Când vine vorba de boli de inimă, o analiză amplă a datelor din trei studii majore publicate în aprilie a constatat că consumul uneia sau mai multor căni de cafea simplă și cofeinizată pe zi a fost asociat cu un risc redus pe termen lung de insuficiență cardiacă. Comparativ cu persoanele care nu au consumat cafea, analiza din aprilie a constatat că riscul de insuficiență cardiacă în timp a scăzut între 5% și 12% pentru fiecare ceașcă de cafea consumată în fiecare zi în două dintre studii.

Riscul de insuficiență cardiacă a rămas același pentru cei care nu beau cafea deloc sau doar o ceașcă pe zi în al treilea studiu. Dar când oamenii au băut două sau mai multe cești de cafea neagră pe zi, riscul a scăzut cu aproximativ 30%, a constatat analiza.

Continuați să citiți pentru a afla ce a descoperit cel mai recent studiu despre sănătatea cafelei și a mușchilor.

Oamenii de știință au măsurat consumul de cafea, masa musculară și puterea de aderență.

O echipă de cercetători din Japonia și-a propus să investigheze o tendință care fusese arătată anterior în studiile pe animale: consumul de cafea împiedică progresia sarcopeniei, o afecțiune legată de îmbătrânire în care masa musculară se poate deteriora în mod natural.

În special, oamenii de știință au urmărit să vadă dacă consumul obișnuit de cafea afectează mușchii scheletici. Dintre cele trei tipuri de mușchi, mușchii scheletici joacă roluri importante în mobilitate, precum și în postură, metabolism și multe altele, potrivit unui articol co-scris de Matthew Varacallo, MD, chirurg ortoped din Pennsylvania. Celelalte tipuri de mușchi sunt mușchiul cardiac, care se referă la funcția inimii și mușchiul neted, care ajută la guvernarea multor contracții involuntare ale corpului în procese precum digestia, fluxul sanguin, menstruația și multe altele.

Cercetătorii au cerut celor 6.369 de participanți cu vârste cuprinse între 45 și 74 de ani să raporteze cât de des au băut cafea. Apoi, au măsurat masa musculară scheletică a participanților și puterea de aderență folosind un instrument bioelectric și un dispozitiv metric cu arc.

Într-adevăr, cercetătorii au identificat o „asociere pozitivă semnificativă” între consumul obișnuit de cafea și masa musculară scheletică. De asemenea, deși nu au detectat o relație semnificativă între cafea și puterea mâinilor, au observat că în rândul participanților de sex masculin, consumul de cafea și puterea de aderență au fost legate într-o oarecare măsură.

La începutul studiului, cercetătorii au emis ipoteza că, dacă, de fapt, cafeaua are vreun efect asupra masei musculare, aceasta se poate datora rolului său în reducerea inflamației sistemice. Cu toate acestea, după măsurarea markerilor de inflamație la participanți, oamenii de știință de fapt nu au constatat că acesta era cazul.

Cu toate acestea, un factor care ar putea servi la explicarea parțială a relației dintre consumul de cafea și sănătatea musculară este acesta: recent, un studiu coreean a observat că consumul de cafea părea să reducă riscul bolilor cardiovasculare (așa cum au descoperit alte câteva studii). Deoarece știm că sănătatea inimii pe termen lung este legată și de a rămâne activ, poate aceeași activitate fizică ajută și la menținerea mușchilor într-o formă sănătoasă.

O altă posibilă legătură este că cercetările recente au arătat că consumul de cafea înainte de a face mișcare ar putea duce la un antrenament mai productiv.

 

 

Ai imagini sau informatii care ar putea deveni o stire?
Trimite-ne un mesaj la numarul 0722441304 sau pe WhatsApp la 0751193203.

2 COMENTARII

  1. Era bestial să știm dacă cafeaua în combinație cu cucută ne poate scăpa de guvernul imbecil așa câte o șoaldă babană de cafă cu zeamă de licoarea soacrei rea de gură la prima oră a zilei. 🤣🤣🤣🤣

  2. Nimic mai fals. Cofeina are efect diuretic foarte puternic și conform unui amplu studiu desfășurat de American Institute of Health e vinovată direct de depleția corpului de grupul de vitamine B în special B12 și fier și distruge colagenul (epuizează rezervele de vitamina C), fiind, după gluten, citez ,,Cause number #2 of aging!”. Înlocuiți cu ceai de ginseng, veți fi mult mai câștigați.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Știrile zilei