fbpx
18.7 C
Reșița
duminică, 19 mai 24

„Calea Timișoarei“ din Reșița, operă de artă neînțeleasă la adevărata ei valoare?

Ați fost vreodată la Abrud? – suna celebrul scheci povestit pe vremea lui Ceaușescu de Florin Piersic, cu elevul de le serbarea de Crăciun, care uitase versurile unei poezii și care întreba obsesiv, în vreo trei rânduri, același și același lucru: „Ați fost vreodată la Abrud?“. Până când primarul localității unde avea loc serbarea s-a ridicat din primul rând și i-a spus „No spunie tu, flăcău, poezia în continuare, că îți fac eu după aia o listă cu cei din sală care au fost la Abrud!

Plecând de la umorul tipic românesc al unor momente de-acum niște zeci de ani, ce păreau pe veci pierdute, întreb și eu, precum ăla mic și nevinovat: „Ați fost vreodată pe Calea Timișoarei?“. Bun, evident că răspunsul nu poate fi decât unul afirmativ, în cele mai multe cazuri, că dară dac-ați avut treabă prin Reșița sau sunteți băștinași, de Republicii, Calea Timișoarei sau Timișorii – așa cum greșit o pronunță agramații sau Revoluția din Decembrie, nu sunteți străini.

„Borduriada“ a înflorit la Reșița, pe Calea Timișoarei! 

Totuși, ca unul care parcurge adeseori acest tronson rutier care leagă cartierele Câlnic de Triaj, obligat și forțat de împrejurări, nu pot să nu mă-ntreb, eu cu mine însumi, (vorba lui Tupac – Me against the world) ce viziune și ce luminat s-a gândit să pună în operă acele insule care despart cele două benzi? Dintr-un tronson care putea avea, prin bunăvoința administrației, proiectantului vizionar și a unui constructor serios, chiar și două benzi pe sens, am ajuns să rulăm unul în spatele celuilalt, ca la o înmormântare de lesbiene. Mai mult decât atât, există și voci antreprenoriale care contestă vehement proiectul tocmai pentru că din cauză, vorba unui erudit, că aceste refugii – insule, realizate din piatră cubică, împiedică virarea autovehiculelor care ar trebui să intre spre punctele lor de lucru, service-uri, depozite, etc. Eh, ce mai contează că te întorci la Câlnic sau în Luncă? Sunt curios cât vor rezista traficului greu aceste insule de piatră care se înscriu în ciclul de lucrări pe care le-am intitulat generic „Borduriada“.

Cât privesc trotuarele unde se regăsesc și pistele de biciclete, dați-mi voie să mă abțin. Cred că cineva e încă nostalgic după „evadările“ de 23 august și 1 Mai, cu un public numeros pe străzi, cu miile de muncitori care ieșeau de la combinat sau de la UCMR, azi vândut pe bucăți, mă rog active, cu … acum pe bune, cine va mai merge pe aceste adevărate bulevarde pietonale? Cu pistele de biciclete chiar sunt de acord, dar pentru ce și pentru cine, în numele Bunului Dumnezeu, ați făcut aceste imensități de trotuare? Doar ca să omorâm definitiv traficul rutier, să dăm naștere orașului verde, Smart City?

Un alt aspect, sesizat, îl reprezintă modul de lucru al celor ce au deschis șantierul pe Calea Timișoarei: băi, băiatule, păi astăzi ai turnat asfaltul, mâine te-ai pus cu târnăcopul pe el! Păi, voi sunteți normali, POR(R) favor? Întreb pentru un prieten, medic specialist la glumeți, pentru că așa peticeală în asfaltul proaspăt turnat și decupaje transversale, pe lângă gurile de canal, cum e pe Timișoarei din Reșița, nu am văzut nici după bombardamentul de la Hiroshima! Nu trebuie să termini arhitectura la Zurich ca să pricepi că s-a lucrat haotic pe cele mai multe din tronsoanele de pe Calea Timișoarei.

E normal să te întrebi cât va ține asfaltul pe Calea Timișoarei, după atâtea intervenții, tăieri, subtraversări și alte inginerii demne de Dorel, unele care vor permite, inevitabil, infiltrarea apei. Vom trăi și vom vedea. Apropo, voi ați văzut cum băltește apa pe multe din suprafețele astea proaspăt asfaltate prin oraș? Însă dacă mergi cu max. 25 km/h, n-ai cum să faci acvaplanare și nici s-o faci fleașcă pe Coana Mița Biciclista? Așa că stai chill, reșițeanule…

Despre nemulțumirile generate de proiectul de infrastructură rutieră de pe Calea Timișoarei, am încercat să purtăm o discuție cu domnul Claudiu Kiss, administratorul public al municipiului Reșița, cel care m-a făcut să înțeleg câteva aspecte sau mai degrabă să mă liniștesc vizavi de pornirile firești jurnalistice, acelea de a spune lucrurilor pe nume în legătură cu acest proiect care, la fel ca și vouă, nu-mi place cum a fost gândit și îmi creează un vădit disconfort.

Kiss: „Trebuie să privim acest proiect de pe Calea Timișoarei integrat în ansamblul infrastructurii rutiere din Reșița“!

L-am întrebat cum i se pare administratorului public al orașului faptul că de la trecerea de cale ferată din cartierul Câlnic și până la intersecția cu cartierul Triaj (Pod Intim) conducătorul auto nu va putea depăși, în situația în care are o urgență sau nu dorește să ruleze un ceas în spatele unui autoturism gen „Școală de șoferi“ și cum i se pare faptul că, după ce a fost turnat covor asfaltic nou, întregul drum a fost ciuruit ulterior, acesta fiind rezultatul unor decupaje de cea mai tristă arhitectură?

Într-o sinteză a dialogului purtat, administratorul public al Reșiței, Claudiu Kiss invită la condescendență față de toți actorii proiectului. City managerul cere, în aceeași măsură, răbdare tuturor reșițenilor pentru a evalua cu adevărat acest drum la momentul recepției lui și nu, prematur, în condițiile oferite de „încă“ actualul șantier. Totodată, Kiss vorbește despre integrarea acestui tronson rutier în ansamblul proiectelor de infrastructură rutieră, care va avea în vedere descărcarea traficului greu pe cele două centuri de drum care se prefigurează, vezi cea care va lega intrarea în oraș de zona Lupac sau cea de la Kilometrul 7 care va „ieși“ în apropiere de Țerova. Evident, mulți se vor întreba, la modul serios, dacă vom mai prinde în viață finalizarea acestor centuri rutiere ocolitoare, pentru că dacă e să ne luăm după unii entuziaști din Primărie, ele se vor face …ieri.

Pe de altă parte, Kiss vine și motivează proiectul celor de la FIP Consulting – ei sunt luminații care au desenat și proiectul de mobilitate urbană din Reșița și pe cel de pe Calea Timișoarei – ca fiind unul ce se încadrează în strategia de dezvoltare municipală, prin care este redată Reșița oamenilor, prin oferta unui oraș verde, cu piste de biciclete, cu promenade și alei pietonale, în care autoturismele nu mai reprezintă o prioritate. Ba dimpotrivă, aș adăuga eu cu toată fermitatea și argumentarea necesară…

Lucrările de modernizare la Calea Timișoarei din municipiul Reșița se vor încheia până la finele lui 2023! 

Un lucru trebuie înțeles. Nu suntem nici pe departe contestatari ai dezvoltării Reșiței, sau dornici de a produce texte senzaționale doar de dragul de a scrie vorbe într-un răvaș, dar cred că în ceea ce privește modernizarea drumului și a trotuarelor de pe Calea Timișoarei, ca și în cazul execuției proiectului de reintroducere a tramvaiului, așteptările noastre, ale reșițenilor, au fost cu mult mai mari, grație prezenței la licitații unor firme cu expertiză care le-au câștigat și care s-au angajat în ducerea la bună îndeplinire a acestor proiecte.

Sperăm ca, la momentul recepțiilor finale, ochiul celor care trebuie să sesizeze intransigent greșelile de proiectare și execuție să nu fie, chiar atunci, obosit, bleg și adormit, ci unul vigilent, pentru că, așa cum spunea un vers Poesis, „Degeaba mi-a spus/Degeaba mai plângi/Ce-ai omorât, omorât rămâne…

Sergiu TABAN

46 COMENTARII

  1. Mie imi pare o prostie crasa amestecata cu nepricepere flagranta.

    1. Ingustarea deja clasica a tuturor tronsoanelor rutiere. Luminatul nostru conducator asa a gandit traficul din Resita si eficientizarea tramvaiului. In sensul ca masinile personale vor merge mai lentut ca sa poata vinde el bilete mai multe pe tramvai. Dintr-un oras in care se circula relativ repede in afara orelor de varf, acum ne inghesuim bara in bara printre gropi si torente.

    2. Insulele de biscuiti din mijlocul Caii Timisorii au 0 scop si justificare. Daca erau zone de verdeata, puteam intelege pana intr un punct nebunia verde, dar aici vorbim de niste chestii inutile pentru pieteni, biciclisti si mai ales soferi. In afara de faptul ca incurca si s-a cheltuit material fix de-am***** (scuzati expresia) nu au absolut nici un rost.

    3. In dulcele stil clasic al PORR la cea mai mica ploicica canalizarea nu face fata. Intamplarea a facut sa merg sambata seara pe Calea Timisorii si in timp ce evitam biscuitii lasati in drum de muncitori, pe marginea soselei curgea un torent consistent de apa meteorica pe care celebrele scurgeri cu 2 orificii nu reuseau sa-l capteze.

    Trebuie sa constientizam faptul ca el primare va construi cat timp va fi in fruntea urbei. Acest lucru nu e neaparat ceva rau, dar daca continuam in stilul heirupist de pana acum problemele vor persista pe termen lung.

  2. Ce fumeaza oamenii astia? Resita va fi redata oamenilor ( ce a fost furata de extraterestii?), autoturismele sa nu mai fie o prioritate ( daca omul merge la serviciu din Govandari in Centru sau isi duce copilul la scoala) cu ce sa mearga? Treziti-va copilasi!

  3. Domnilor, se tot vorbeste de mobitate urbană, care la final se va transforma in imobilitate totală!

    Cred că cei care tot o miluiesc cu mobilitatea si cu orasul verde ar trebui să faca un proiect in care sa schimbe iarna in vară că aceasta(iarna) nu este verde.

    De ce nu vedem o discutie cu acestia, in care sa ne spuna exact de ce nu schimba iarna mohorata si gri, prin „proiect smart” ca ei, cu o vara verde si plina de trotuaristi si biciclisfi către abis in epoca de aur a imparatului gol.?

  4. Și marcajele de pe B-dul Republicii sunt neobișnuite.Cu o sigură bandă pe sens este toată Reșița începând de la Muncitoresc, Luncă,Triaj ,Calea Timișoarei.Toată lumea vrea cît mai multe benzi ,un trafic cât mai fluid. Numai noi nu avem nevoie.Eu ca și alții mă mut la ȚARĂ așa că nu mă mai interesează atăt.

  5. foarte bine
    asa trebuie , o singura banda ca sa moara vitezomanii de ciuda
    nu mai motivati cu urgentele
    ar trebui si restrictie de 40 km/h pe toate strazile din municipiu
    daca nu mai aveti ce scrie onorata redactie apucati va de altceva

    • Vasile, vorba lui Twain, ne-ai spulberat orice îndoială! Adaptat la limba română, aia cu tăcutul!
      PS- Când 10 îți spun că ești beat, du-te de te culcă!

    • Stimabile domn,
      Dacă vrei să rezolvi problema cu viteza, instalezi radare fixe.
      Dar, într-o zonă preponderent industrială, să faci trotuare și piste de biciclete înseamnă că ai o problemă cu… trotineta!
      Părerea mea.

    • Omule, tu ai mâncat de pe jos , exact cum au spus mulți, radare fixe și ziua bună, dar o ambulanță, o mașină de pompieri, orice tip de intervenție, pe unde se mai poate face ilustre domn , observ că Reșițenii se văd,,OBLIGAȚI „ca la Auschwitz să meargă pe jos sau cu bicicleta , cine are dreptul să hotărască pentru noi pentru că nu să făcut nici o dezbatere pe tema asta, nu ne întreabă nimeni, vine o echipă de pupincuriști, pe care nu îi știe nimeni și hotărască soarta unui oraș, apoi se găsesc unii fără glagonie și îi susțin

  6. Păi trebuie imbinat utilul cu necesitatea primarilor de ai satisface pe baietii cu fabrici de borduri si dale. De acolo vine spaga.
    Bordurile au venit primele când a inceput treaba.
    Ăsta i românul nepăsător care mai apoi se revoltă că de ce si cum in conditiile in care actualul primar a fost ales cu prezența de 30% la alegeri.
    Vom privi cu lacrimi amare cum se vor degrada in ritm alert lucrările de modernizare făcute. Șuruburi cimentate. Așa se fixează in sec XXI șina.

  7. Bravoooooooooo domnule!!!! În sfârșit cineva spune lucrurilor pe nume!!!
    CALEA TIMIȘOAREI ESTE UN DEZASTRU! ARHITECTUL CARE S-A OCUPAT DE ACEASTĂ REINVENTARE A STRĂZII CRED CĂ A TRAS CEVA PE NAS PE LA PONTONUL LUI TAITELUL!!

  8. …intr-adevar multe dileme…dar poate o explicatie…azi 20.noi.2023 ora 9.15 se scotea asfaltul pistei pentru biciclete de la intrarea spre depozit Dedeman,inspre Dedeman unde va 20-25 metri..e bine ca se da de lucru oamenilor…”NOI MUNCIM ,NOI NU GANDIM!

  9. Ce bine ca se pricepe toata lumea la ”toate”! Cand sunt invitati cetatenii la dezbateri de ce nu mergeti sa va dati cu parerea? Era mai bine cum era Calea Timisoarei inainte, veche si plina de gropi. Nu va mai stresati atat ca aveti loc sa treceti cu masinile, daca nu vreti sa faceti intreceri de masini.

    • La ce sa mergem la dezbateri,sa ne scuipe in ochi cu 1.000.000 lei /proiecte,cand el arunca 50.000.000 lei doar pe drumul din Mociur ,pentru prietenii francezi ?
      Acest primar are ca religie rea credinta,preacurvia,abuzul si capatuirea.
      Nu suntem toti prosti !
      Si da,era super excelent inainte pe Timisorii,cu doua benzi pe sens !

    • Corect dl Mircea. La ce bătaie de joc au ajuns întâlnirile bișnițarului cu inconștientățenii ,ar trebui mistăr Popa Hopa primit cu petarde pentru alungat porcii mistreți și alte jivine dăunătoare omului de RÂND!Hai sictirr primare de doi bani găuriți!Șterge-o în Zanzibar cu pitulicea inutilă per name Dunkka!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

  10. Nu le-a a spus nimeni la idioți că p-acolo trece TIR-ul , taman acolo unde e cea mai profitabilă firmă din Reșița, aia cu sucuri și băuturi….?! Și încă una la care tot orașul face cumpărături ptr amenajări și construcții, de care primarul și-a bătut joc la greu, parcă hotărât fiind să îi închidă?! De când s-a pornit borduriada, intrarea la Dedeman e ca în război. La ucraineni nu-s atâtea cratere . Ptr nea Vasile, p-acolo e și stația de ambulanțe, care, nu-i așa, ar trebui să aibă prioritate (ambulanța)! Probabil că tre’ să urcăm pe pistele de biciclete ca să îi facem loc!
    Dom’ primar e obișnuit să facă cum îl duce capul, fără să țină cont de ce vor reșițenii! Îl doare la tichia de mărgăritar! Mă bucur că mai există gazetari in oraș care văd că „împăratul e dezbrăcat”! Nu de alta, da’ ne- am obișnuit cu unii care văd dublu!

  11. S-au facut multi bani!!! Au scos borduri puse acum cativa ani, sa le inlocuiasca pe altele!! Au facut iar bani 🤣🤣 iar despre acele insule de pe calea Timisorii… Doar o minte bolnava putea sa faca mizeria aia.. 😁😁

    • E o mare porcarie. Tot asa traficul era cum era,dar acuma e jale peste tot în oras. De doar ne plimbam cu elicopteru si meegem doar pe munte în rest ce mai conteaza. Lumia plateste si noi facem cum vrem. Asa alesi avem. Resita forta

  12. Oameni buni nu intelegeti ca se urmareste limitarea pana la excludere a folosirii masinilor personale in oras!? Si asta nu este o teorie a conspiratiei, e o realitate pe care o poate vedea oricine cu ochiul liber. Inclusiv dl. primar a declarat asta.

    • Domnul primar sa mai.stea pe curul lui. Nui orasul lui nui primaria lui si nici nu ia dato masa cadou de nunta. O vorba doar mai spun. TAIETELULE NU AI FOAT ÎN STARE SA GESTIONEZI PANGRAMU ASA CA MAI BINE MARS SI FA LOC LA ALTU CARE SE INPLICA RESPONABIL

  13. Opreste semnalizarea ,Vasile ! Bag seama ca esti pieton /bolnav ,nu automobilist ! Chiar sper sa stea blocata salvarea cu tine in trafic pe Timisorii, ca nu meriti sa respiri !
    Pentru vitezomani exista Politia Rutiera si fac o treaba foaaarte buna de un timp,lucru vizibil de toata lumea.
    Ati distrus Resita,nenorocitii dracului ! Din oras frumos cu 2 benzi ,ati facut traseu de offroad…
    Zero % viziune,50% interese si 50% rea credinta…

  14. Acum, ceva vreme, spuneam același lucru și eu! Lingăii și pupincuriștii tăitelului au sărit că arși (la comanda) să mă contrazică,motivând că așa este”afara in vest” și că eu nu am ieșit din țară să văd că intrările în oraș sunt îngustate,reduse la o singură bandă, pe sens.Ma bucur să văd că acum sunt mulți care văd „porcăria” făcută pe calea Timișoarei și nu numai.Acelasi stil de lucru a fost practicat și în Govandar, azi au turnat asfalt,mâine l-au scos în zeci de locuri! Sper că la momentul recepției lucrărilor, reșițenii să nu DOARMĂ!👍

  15. Prost gandit de la inceput.
    Aprobat pe interese proprii.
    Spalare de bani la greu.
    Primarul LUCREAZA PENTRU CETATENI!!!! ( nu invers)
    In toata lumea.
    Dar NU in Resita.
    In schimb multi tac si continua cu linguseala ca doar a avut grija cel “Sus pus” sa le CUMPERE tacerea.
    ANGAJATI la primarie cu business uri personale, sub tot felul de nume ascunse, in care se pompeaza banii de pe proiecte “din afara”.
    Asta e conducerea curenta din Resita.
    Dar politica la scara blocului… continua.
    Toti avem pareri.
    STIM.
    Si totusi…. TACEM… cand ar trebui sa… URLAM .
    Mie imi pare chiar rau de mizeria in care majoritatea locatarilor sunt fortati sa traiasca, si sunt spalati pe creier de cel care clar spune repetativ ca…. ISI BAGA …. In TOTI! Ca doar SI EL se “retrage” de acolo…. Dupa ce a fost ales primar doar de 7 ani…????? CARE ALT PRIMAR intr-o lume civilizata isi permite asa ceva? …. dar MAI ALES intr-un oras atat de NEVOIAS ca si Resita…?
    Trist…
    Si totusi…. Tacem.
    Ca…, “mai rau sa nu fie”.
    Si EL continua sa ORBEASCA multi… pentru care RESPECT nu a avut si NU VA AVEA vreodata.
    El e bun sa fie un CULT LEADER…. Si cred ca majoritatea locatarilor Resitei NU ISI DORESC o alta “religie”….. sau?

  16. ”Totodată, Kiss vorbește despre integrarea acestui tronson rutier în ansamblul proiectelor …”

    Omul îngust produce locuri înguste.
    Kis hely, nu?

  17. Daca cineva cu bun simț si sange in instalatie va face un control adevarat multi vor merge la mititica !sa faci drum nou mai ingust si cu balegile alea in mijloc trebuie sa fi cel putin nebun sau rau intentionat

  18. Drum nou mai ingust si balegile alea in mijloc ?DNA daca e corect are mult de lucru.ori sunt dusi cu pluta ori rau intentinati.ori amandoua 🙈traiasca pcr ca a stiut sa faca lucruri serioase

    • Mă gândesc dacă acei luminați proiectanți sunt și ei locuitorii urbei sau sunt din „Abrud” ,cred că cineva face mișto pe banii publici și noi trebuie să acceptam,sa nu luam in calcul urgențele, viteza,etc , totuși întreb DE CE AȘA?? și tot pe iluminați îi întreb de ce e necesară pista de biciclete mai lată pe alocuri decât o bandă de mers a mașinilor 🤨🤨🤨,numai de bine sa auzim

  19. În atenția domnului ziarist,
    Vă rugăm să ne spuneți ce procent din bani (de la orice proiect) este nerambursabil. Spre exemplu, TRAMVAIUL. Ce prevede contractul pentru PORRcei care nu au finalizat lucrarea? Penalități, ceva? Orice?

  20. Mda…

    „Primarul care face, in sfarsit, ceva pentru Resita”.
    „Resita se dezvolta, dupa multi ani…”.
    „Mult succes, domnule primar, in actiunile dumneavoastra”.
    „Nu luati in seama carcotasii, astia stiu doar sa dea din gura…”.
    ‘In sfarsit, gratie domnului Mircea Popa, Resita intra in randul oraselor civilizate…”.

    Si expresia mea preferata…

    „Austriecii de la PORR…”.

    • Nu confundați pe ing. Mircea Popa cu … Ioan de la Nădrag (Tăițelu’)
      Nu e aceeași marfă, doar coincidență (de ambalaj).

  21. Si cu o mașina mică cam ”simți” înghesuiala când virezi dreapta de pe pod spre Timișorii, curba lungă, drumul îngust, bordura-n stânga, bordura-n dreapta e wowww, ce o să mai calce tirurile bordurile alea.
    Da e tare, au băgat traficul greu pe centură, e cam criminal, urcarea si coborârea camioanelor pe străduța Târnovei este extrem de periculoasă – stradă foarte îngustă cu pantă abruptă, cu case pe ambele părți.
    Sau mai proptit și in trecut camioane și autobuze în casele oamenilor …. sanie cu zurgălăi

  22. Numai sugacii pesediști pe aici 😅 eu propun să nu se mai organizeze alegeri anul viitor. Umilința o să fie la cote maxime. Ce nu înțelegeți voi , în Reșița ,voi , în următoarele 50 de ani , nu aveți loc . Sunteți toxici , lipitori care sug bugetul țării, termite ordinare !

    • Eu propun sa te duci în pădure, să respiri aer curat! Nu te ține nimeni legat cu lanțuri, să respiri aerul poluat de noi, cei mulți!

  23. Apreciez punctul de vedere al jurnalistului cu partea de pe Timisoarei.Cu Republicii nu.Bd.Repunlicii arată mult mai frumos ca inainte.Si sunt doua benzi pe sens.Cu parcarile e un pic mai greu.Dar in timp totul se rezolvă. Insulele de pe Timisoarei vor fi desființate in urmatoarea legislatură. Doar nu vreti ca Primarul nou ales să ramana fără obiectul muncii.Nu va temeti dragi resiteni.Inca suntem suficienti de multi si de rai ca sa putem imvinge um primar oricat ar fi el de rău.

  24. Dl. Taban, respect ptr că într-o lume ( cei drept locală) de lachei pupincuriști, care transmit mai departe doar notițele de la PR-ul primarului, ați realizat o radiografie obiectivă a situației în care se află cetățenii Reșiței, tratați cu profund dispreț de întâiul schior al urbei. Așa cum e vorba, e „țara lui Papură Vodă”, aka Nelu Tăițelu’! O „țară” in care dacă spui lucrurilor pe lume , sar lăudătorii cu invective, fiindcă nu vedem „mărețele realizări tăiețiste”!

  25. La intarea în Câlnic, dinspre Traij, la barieră, au trasat linie continuă, decât să repare intarea, care e plină de gropi și improvizații, mai bine au interzis -o……..

  26. Am cumparat gogoasa ca trebuie tramvai ca sa putem reface drumul rau cu bani europeni, dupa tot haosul care pare ca nu se mai termina o sa primim si tramvai si drum…dar mai putin drum, urmeaza sa vedem si cat o fi de bun. Nu as fi fost de accord nici intr-o mie de ani sa reducem circulatia la o banda pe sens, dar anumite lucruri au iesit la iveala mai tarziu. Inteleg aspectul de mobilitate urbana dar noi vedem tot mai des o stagnare urbana, masinile nu o sa dispara doar ptr ca exista tramvai: unu la mana ala nu merge peste tot, doi la mana EU aleg cu ce vreau sa ma deplasez.

  27. Salut si respect. Am fost in vizita in Resita, cu treaba pe Calea Timisoarei. Si am realizat exact ceea ce tu relatezi aici. Păcat. Eu lucrez in domeniul – pavaje. Iar ce am vazut din masina, ma „linistit”. Iar „colegii”-lor mei de breaslă ce se ocupa de acest tronson, le scriu repetându-mă aici: să îl pupați in CUR pe Willy ( Motanul vecinilor mei )

  28. Nu contest problemele cu care se confrunta Reșița din acest punct de vedere, dar vreau sa apreciez stilul autorului articolului. Absolut genial, domnule! Absolut ge- ni-al!!!

  29. Sa faci ceva este bine. Insa decat sa te apuci sa faci ceva prost mai bine nu faci, stai cuminte in banca (banda) ta.

    Am fost primul care a tot bazait la comentarii ca o sa ramana o singura banda pe circulatie pe sens pentru ca am citit proiectul care ulterior a disparut de pe site-ul primariei, se poate consulta doar la sediul primariei.

    Se pare ca alticolul acesta are succes cu record de comentarii.

    In concluzie: va multumesc dl Primar chiar am inceput sa ma gandesc serios sa ma mut din Resita!

  30. O întrebare colaterală subiectului! Direcția de cultură și-a dat avizul pentru construcția aceea monstruoasa din Muncitoresc? Acolo este Reșița veche, Reșița celor care au făcut Reșița… Acum în mijlocul pieței va trona o monstruozitate arhitectonica ce nu are nimic comun cu stilul zonei, astupand practic orice peisaj urban cu multa istorie în el…

  31. Dacă Timișoara are supranumele de „semaforisoara” Reșița se va numi „îngustișoara & stâlpișoara”… Nu înțeleg de ce au montat o pădure de stâlpi pentru firul de contact al tramvaiului pe axul drumului! Nu se putea în afara carosabilului? Comuniștii au putut, liberalii NU! O sa vedem câte accidente vom avea acolo.Cine va fi făcut responsabil? Separatoarele de sens din beton făceau o treaba bună…

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Știrile zilei