fbpx
16.8 C
Reșița
marți, 27 februarie 24

Managerul Aquacaraș, Gheorghe Filipescu, operativ la solicitările cetățenilor!

Între nenumăratele probleme și situații diverse aduse în atenția noastră de cetățenii județului și-a făcut loc și defecțiunea unuia dintre hidranții montați pe domeniul public al Reșiței. Un fapt sesizat de o doamnă la numărul de telefon al redacției Reper24.

Este vorba de un hidrant pentru situații de incendii de pe strada Văliugului, din imediata apropiere a garajelor CSR, un hidrant care curgea în continuu de mai bine de câteva luni. Pentru că această doamnă ne-a declarat că a sesizat această situație mai multor instituții dar nu s-a luat nicio măsură, am găsit de cuviință să-l informăm direct pe cel care se ocupă de gestionarea resursei de apă din Reșița și din județ, directorul general Aquacaraș, Gheorghe Filipescu.

Chiar dacă ne-a mărturisit că tocmai sosise de la București, managerul Filipescu a cerut un răgaz pentru a urmări imaginile de la fața locului, după care a revenit cu un glas apăsat la telefon: „Nu vom pleca acasă nici eu, nici echipa de intervenție 24 de ore din 24 pentru situații de avarie, până ce nu vom rezolva această problemă!“ Scurt și la obiect.

La câteva ore distanță, undeva spre seară, dat fiind faptul că solicitarea noastră a venit undeva pe la finalul programului de lucru (în jurul orei 16:00) am primit și imaginile cu hidrantul care, de această dată, nu mai pierdea apă. O pierdere de apă, așa cum bine spunea doamna care ne-a sesizat incidentul, plătită din buzunarul nostru, al tuturor cetățenilor.

 

Iată că managerul societății Aquacaraș, ca de altfel și dispeceratul operatorului de apă și canal din județ demonstrează receptivitate la problemele ridicate de cetățeni, ca de altfel și în ce privește soluționarea acestora, un fapt care nu mai reprezintă de mult o premieră. Mărturie stă și scrisoarea pe care am primit-o de la cetățeanul Iulian Dijmărescu, cel care s-a confruntat, la începutul acestei luni, cu probleme la rețeaua de canalizare pe aleea Gheorghe Șincai, nr. 3 și care a primit ajutorul de îndată și necondiționat al specialiștilor Aquacaraș.

Mulțumirile pentru operativitatea echipei Aquacaraș îi aparțin aceluiași cetățean și le consemnăm mai jos, ca o mărturie asupra celor scrise mai sus.

Sergiu TABAN

1 COMENTARIU

  1. Sincer să fiu , mă pufneşte râsul cu privire la o bună parte din conținutul aceastui articol ; dacă ați şti tot adevărul cu privire la acel hidrant ,, buclucaş ” , ați fi constatat faptul că există o anumită ,, simbioză ” intre hidrant , vecini şi alți ,, prieteni „…de care Aquacaraş nu a fost şi nu este străin ( de mult mai multă vreme , raportat la sesizarea vecinei…) ! Mai există şi alți hidranți ,, simbioți ” prin oraş , însă miliția ( inclusiv cea locală ) alături de jandarmi ,, sânt degeaba „. Anticipez faptul că ,,oligozaurii” de la mafiile de partid/e îmi vor sări la beregata scrotului , admonestându-mă cu : ,, ce legătură are bă’ miliția şi geandarmii cu asta’ ” ? … fiindcă-i ,,societate privată” !… Răspunsul pentru aceştia este să se mai ducă pe la şcoală şi să se mai documenteze , fiindcă spun aberații astfel… ,, cu sau fără voie „.Ați citit din conținutul articolului faptul că ,, pierderile le suportăm ” toți cei cinstiți… Cu privire la ,, operativitate ” … este la mintea cocoşului faptul că nu ar mai fi fost necesară sesizarea doamnei X , în situația unui minim de diligență a operatorului sau altor autorități / instituții , inclusiv din cele anterior enunțate…

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Știrile zilei