7.7 C
Reșița
marți, 19 octombrie 21

„Nu sunt prietenul automobiliștilor”! De mâine, mașinile parcate neregulamentar vor fi ridicate

Nu sunt prietenul automobiliștilor, sunt prietenul oamenilor care circulă pe jos, cu bicicleta, cu mijloace de transport în comun”, a afirmat primarul Ioan Popa, amintind în același timp că de mâine intră în vigoare hotărârea confirm căreia mașinile parcate neregulamentar pe raza municipiului Reșița vor fi ridicate.

Sper ca reșițenii să înțeleagă și să își parcheze mașinile acolo unde trebuie și cum trebuie pentru că altfel nu vor face altceva decât să genereze o sursă de venit pentru oraș. Nu este rău nici așa, pentru noi, pentru oraș. Pentru ei, va fi un pic mai dificil pentru că va trebui să meargă să plătească și să le recupereze.

Sunt locuri de parcare suficiente în oraș și pentru cei care au dificultăți pot să utilizeze mijloacele de transport în comun sau biciclete, biciclete pe care le au gratis la dispoziție.

spot_img

Noi vrem să facem un oraș pentru oameni, nu un oraș pentru mașini. De aceea, vom introduce autobuze electrice, tramvaie, piste de biciclete, trotuare generoase pentru pietoni. Încercăm să facem orașul la 10 minute, adică pe un areal de 10 minute să ai tot ce îți trebuie, grădiniță, magazin, parc, loc de joacă, astfel încât să nu fii obligat să te miști pe distanțe foarte lungi”, a afirmat edilul reșițean.

Reamintim, consilierii locali reșițeni au aprobat în ședința ordinară ce a avut loc la finalul lunii iulie regulamentul de ridicare a vehiculelor parcate neregulamentar pe raza municipiului de pe Bârzava.

Regulamentul prevede că Poliţia Locală poate dispune măsura ridicării vehiculelor care staționează neregulamentar pe domeniul public și privat al municipiului Reșița. Ridicarea și transportul în locuri special amenajate a vehiculelor staționate neregulamentar se va efectua de către angajații Direcției pentru Întreținerea și Repararea Patrimoniului Consiliului Local, în prezența reprezentanților Poliției Locale sau ai Poliției Rutiere, în condițiile prevăzute de lege.

Pentru operațiunile de ridicare, transport, depozitare, paza și eliberare a vehiculelor/ autovehiculelor/remorcilor staționate neregulamentar se vor percepe de la utilizatorii sau proprietarii acestora, următoarele taxe:

  • 500 lei, pentru ridicarea și transportul vehiculului/autovehiculului;
  • 100 lei/zi pentru activitatea de depozitare și custodie sub pază;

Vehiculul ridicat se restituie după ce se face dovada achitării tarifului aferent operațiunii/operațiunilor efectuate, în baza documentelor care atestă proprietatea ori deținerea legală a acestuia.

 

Karina TINCUL

Ai imagini sau informatii care ar putea deveni o stire?
Trimite-ne un mesaj la numarul 0722441304 sau pe WhatsApp la 0751193203.

10 COMENTARII

  1. Nu am inteles de ce abea de maine, asta nu trebuia sa se intample dintotdeauna ???
    O fi vreo mare realizare … ???
    Eu credeam ca este pur si simplu o … normalitate.

  2. Adriene ai garaj ? Sau poate n-ai mașina, doar bicicleta . Dar ai grija și cu bicicleta sa nu o iei tare printre blocuri ca riști sa faci 8-uri. Normalitate !

    • Nu conteaza daca am sau nu masina … legea-i lege.
      Sau poate in rumania legea se plica in functie de circumstante ?

  3. Ar fi impertinent un asemenea comentariu daca nu ii si vedem pe cei din Primaria Resita in autobuze. Eu nu am vazut niciun sefulet sau pe primarul Resitei, Ioan Popa Taitelu in autobuz. Niciodata.
    A doua problema e ca resita nu are piste omologate pentru biciciclete. Si pistele facute de mantuilala sunt doar de ochii lumii, nu poti sa mergi intre destinatii pe o pista cap-coada.

  4. Foarte tare….. “De aceea, vom introduce autobuze electrice, tramvaie, piste de biciclete, trotuare generoase pentru pietoni” , adica in viitor dar pana atunci ce alternativa oferiți?
    Locurile de munca plătite bine nu prea au apărut in ofertele de angajare la privat, dar taxele s-au înmulțit, prețul parcări e aproape ca in zona roșie din Timișoara ( dar nu și veniturile cetățenilor ) nu contează ca parchezi in centrul civic sau mai la marginea Reșiței prețul e la fel .
    Salariile au crescut in ultimul timp mai ales celor din aparatul bugetar , dar sa ținem cont ca nu toată Resita e bugetară ( sau o mare parte ca restul au plecat din oraș și o sa mai plece ), așa ca nr. taxelor noi apărute și valoarea lor a crescut, veniturile nu prea au crescut dar asta nu prea contează ca doar ne vrem oraș de top.
    Și cu ridicatul mașinilor o sa fie pe alese, doar cei fără pile și oameni de rând o sa își vadă mașina le platforma. Mai mari orașului tot unde vor o sa parcheze pe considerentul ca sunt in interes de serviciu.
    Atâta timp cat toate astea aduc bani la buget restul contează mai puțin.

  5. ✍️🇹🇷🇷🇴Lui Ion Taițel îi este simplu, se urcă la Dunca cu Marcelino în airoplan și sfidează pe lângă.. muritorii de rând și.. legile gravitației 😪😡

    • Nu contează, o băgăm în buzunar și o luam cu noi in casă. Soluții există suficiente dar locuri de parcare NU

  6. Nu am cum dracu’ să mă abțin de la a nu comenta așa ceva.
    Bun, vi și îmi ridici mașina ( o singură mașină pe apartament, nu doua, nu trei) că e parcata neregulamentar pe stradă cu sens unic, adică jumătate pe trotuar, dar mă……..de patru ani vin la voi de fiecare dată când s-au organizat licitațiile ptr locurile de parcare și niciodată nu era nici un loc liber in zona mea sau care erau prin apropiere se ocupau cu 5-6000 lei (cetățeanul de rând nu câștigă în doua luni banii ăştea)și TU ne spui că sunt locuri suficiente ptr toate mașinile.Daca stau in centru, mă duc in Mociur să parchez???Veniți și căutați voi locuri libere, veniți la fiecare bloc să vedem câte mașini sunt și câte locuri de parcare.
    Foarte frumos, îngropaține dracu’ de tot în taxe, impozite,cheltuieli, luaține tot🤬😤😡🤬🤯😡🤬😤😡🤬🤯😡🤯😤

  7. E ușor de spus, dar nu există piste de biciclete care sa lege Lunca de Govândar. Sunt doar bucăți de pista, dar și acelea realizate prost, în sensul că intersectarea acestora cu carosabilul se face mai degrabă trecând peste borduri-obstacol, decât peste borduri coborâte la nivelul străzii. Dar sa zicem că bicicliștii se descurcă cumva, în schimb cei care circula in scaune cu rotile și care folosesc aceleași piste, au mari probleme la traversare.
    Și această problemă o au și pistele nou-infiintate, semn că avem firme contractante de proastă calitate, dar și funcționari publici care fac recepția lucrărilor din birou.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Știrile zilei