16.7 C
Reșița
sâmbătă, 21 septembrie 24

Sorin Grindeanu: „Se lucrează la 750 de km de autostradă și drum expres“

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a explicat că, în prezent, se lucrează pe aproximativ 750 de kilometri de autostradă și drum expres, un ritm cum nu a mai existat niciodată în România. De asemenea, până în 2030 se vor încheia contracte pentru încă 1.700 de kilometri de autostradă și drum expres. În prezent, România are puțin peste 1.000 de kilometri de autostradă construiți în ultimii 33 de ani.

La Ministerul Transporturilor am accesat întreaga sumă din Programul Transporturi 2021-2027, nu doar cea de 4,5 miliarde de euro, ci am mai primit un miliard, la 5,5 miliarde de la alte programe europene, apă, canal care nu au reușit să-și cheltuie banii. Sunt cam 40 de miliarde de euro de care vorbim, 13-14 miliarde asigurate pe fonduri europene, 26 miliarde fonduri de la Bugetul de Stat“, a afirmat cărășeanul Sorin Grindeanu.

Ministrul Transporturilor susține că până în 2030 se vor lansa contracte pentru minim 1.700 de kilometri, care vor costa 40 de miliarde de euro.

„Pentru infrastructura rutieră urmează să mai lansăm contracte pentru minimum 1.700 de kilometri, repet, vorbim până în 2.030 de un necesar de 40 miliarde de euro. Acești kilometri de drum expres și autostradă necesită resurse fără de care nu le vom putea implementa”, a mai spus Grindeanu.

Dan AGACHE

2 COMENTARII

  1. Mincinoșilor? Alo, mincinoșilor?
    PNRR-ul dă bani pentru energia (mamii ei) verde, nu pentru drumuri de orice fel ar fi ele. DECARBONIZARE!!!

  2. ”…apă, canal nu au reușit să-și cheltuie banii. Sunt cam 40 de miliarde de euro de care vorbim, 13-14 miliarde asigurate pe fonduri europene, 26 miliarde fonduri de la Bugetul de Stat“, a afirmat cărășeanul Sorin Grindeanu.”

    Iaca, 13 + 26 (miliarde), adică două treimi de la bugetul de stat (obținut prin jefuirea /sărăcirea /înfometarea cetățenilor) iar restul ar fi treimea (aparent) nerambursabilă de la cei care nu reușit să-și cheltuie banii pe apa (sâmbetei) și canal (navigabil).
    Asta dacă excludem contribuția (cotizația) României la fondurile uniunii, pe alte căi ceva mai ascunse (contabil).
    Nu?

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Știrile zilei