UPDATE: Reprezentanții Primăriei Reșița precizează că procedura de achiziție a fost anulată automat de către Sistemul electronic de achiziții publice deoarece ofertele depășeau valoarea estimată a investiției.
„Procedura de licitație pentru achiziția de lucrări de execuție a proiectului P1- «Modernizarea transportului public electric și amenajarea infrastructurii de transport nemotorizat în municipiul Reșița – faza 1» și Achiziția de lucrări de execuție a proiectului P2- «Modernizarea transportului public electric și amenajarea infrastructurii de transport nemotorizat în municipiul Reșița – faza 2», demarată în 02.02.2021 s-a finalizat.
În urma evaluării ofertelor depuse de către cele două asocieri de firme a căror lideri sunt STRABAG ȘI ALSTOM, s-a constatat că acestea depășeau valoarea estimată a investiției, motiv pentru care în conformitate cu Legea nr. 98/2016, art. 215 alin. (4) litera e), procedura de achiziție a fost anulată automat de către Sistemul electronic de achiziții publice.
Pentru a evita eventualele întârziere survenite în urma acestei situații, Municipiul Reșița va proceda la lansarea unei noi proceduri de licitație care va include pe lângă cele cele două proiecte menționate mai sus și proiectul – «Înnoirea parcului de material rulant al operatorului de transport, inclusiv implementarea Sistemului automat de taxare, a Sistemului de Management al Flotei și crearea Sistemului de Informare Dinamică a Călătorilor în stații și în vehicule». Prin această abordare se vor putea realiza concomitent toate lucrărilor de reabilitare a infrastructurii de tramvai și a lucrărilor rutiere, cuprinse în Planul de Mobilitate al Municipiului Reșiței”, se arată în comunicatul transmis de Primăria Reșița.
………………………………………….
Primăria Reșița a respins cele două oferte depuse la licitația pentru derularea lucrărilor de modernizare a infrastructurii de transport din municipiu. Cei doi ofertanți au fost: asocierea STRABAG S.R.L. – MARI VILA COM S.R.L. și asocierea TramWorks, care are ca lider firma ALSTOM. Conform primelor informații, ofertele ar fi fost respinse ca urmare a faptului că valorile acestora le-au depășit pe cele estimate, publicate în cadrul licitației.
Licitația a fost demarată în luna februarie a acestui an, primarul Ioan Popa afirmând la momentul respectiv că speră ca cel târziu în luna august să fie declarat un câștigător, iar în septembrie să fie dat ordinul de începere a lucrărilor.
În aceste condiții, cel mai probabil licitația va fi reluată, deci șansele ca lucrările la unul din cele mai ambițioase proiecte ale Primăriei Reșița să înceapă anul acesta sunt practic nule. Vestea este cu atât mai îngrijorătoare pentru reprezentanții administrației locale cu cât termenul de finalizare al proiectului este finalului anului 2023, iar fiecare întârziere ridică semne de întrebare cu privire la posibilitatea terminării lucrărilor la termen.
Vom reveni cu un punct de vedere oficial al Primăriei Reșița.
Karina TINCUL
„Primăria Reșița a respins cele două oferte depuse la licitația pentru derularea lucrărilor de modernizare a infrastructurii de transport din municipiu.”
–
Adică tăiţelu’ (John cel cinstit) nu s-a mai „înţeles” acum la „pene” cu … „licitatorii”.
Nah’ … şi omologul liberal C. Buciu ar tot fi dat la „pene” vreo 15 ani prin Bucureşti până să se „ajungă” ca respectabil primar, apoi s-ar fi auto-„denunţat”, ca „negustor cinstit”.
De cică s-ar fi „dizolvat” şi biroul p-litic al PNL …
Rahat(i) cu mac!