Primarul municipiului Reșița, Ioan Popa, este hotărât să elimine pe cât posibil „manevrele la stânga”. Afirmația edilului nu are nicio conotație politică, ci se referă la schimbarea unor reguli în trafic, mai precis la reducerea opțiunilor de la vira la stânga de pe Bulevardul Revoluția din Decembrie. Decizia vine în urma celor două accidente recente în care au fost implicate autobuze la TUR Reșița.
„Analizăm ca din cele opt intrări la stânga de pe Bulevardul Revoluția din Decembrie să rămânem cu maxim patru pentru a limita aceste inadvertențe în sensul că foarte mulți posesori de mașină nu se asigură atunci când fac stânga. Și atunci ca să limităm aceste situații, eliminăm pe cât posibil manevra la stânga lăsând-o preponderent acolo unde este semaforizare clară.
Decizia va fi luată în cadrul unei comisii de circulație în care să ne punem de acord cu Poliția Rutieră. Sper ca într-o săptămână, maxim două, să finalizăm și acest demers, astfel încât să ajungem la această limitare”, a precizat edilul reșițean.
Pe de altă parte, Ioan Popa îi face un apel la conducătorii auto să circule mai prudent și să respecte regulile de circulație, edilul fiind de părere că multe din accidentele care au avut loc recent în Reșița ar fi putut fi evitate dacă șoferii ar fi fost mai atenți la indicatoarele rutiere.
„Nu vreau să disculp Primăria în vreo situație de genul acesta, dar nu este nici corect să se aducă în discuție faptul că de când s-au făcut lucrările de modernizare a crescut numărul de accidente. Pentru că nu are nicio relevanță. Să ieși de pe carosabil și să dărâmi copaci pe marginea drumului nu cred că are vreo legătură cu lucrările de tramvai.
Din punctul meu de vedere, există două elemente care duc la situația asta. Unul este faptul că în orașele mici există o anumită inerție, oamenii nu circulă după semne, circulă după cum știu ei că se circula. De aceea, și când se mai schimbă câte un sens cu altul apar tot felul de probleme. Ați văzut în Moroasa, săptămâni de zile veneau pe contrasens. Obișnuința este un element caracteristic orașelor mici.
Iar al doilea este legat, din punctul meu de vedere, de faptul că în ultimii ani, prin eliminarea testului de poligon, permisul de conducere se obține cu prea mare ușurință. Și cred că conducătorii auto noi ar trebui să fie puși în situații de a gândi și la limită, rapid, să li se verifice capacitatea de reacție rapidă”, a mai adăugat Ioan Popa.
Karina TINCUL
Prin „eliminarea manevrelor la stânga” se recunoaște că proiectul după care s-a făcut tramvaiul este prost. La fel este și calitatea lucrărilor, în tot orașul!
Cât despre teste, cred că și candidații la primărie ar trebui să facă un test psihologic pentru a avea dreptul să candideze!
Primare , mai lasă teoria cu școala de soferi, cu filozofii abracadabrante despre circulația rutiera , cu care de la înălțimea jeep-ului personal ai pierdut contactul.
Da,un proiect prost duce la accidente…recunoaște! Ocolirile propuse , recte ca să întorci te duci pana la capătul orasului, generează poluare în orașul așa-zis „verde”…Idem semaforizarea excesiva!
Urmatorul pas pe linia prudentei ar fi sa impingem masinile in trafic. La marea de semafoare prin care ne-a miluit primarul nu ai nici o sansa sa depasesti viteza legala. Nu stiu care e faza cu stratul de uzura, dar la prima vedere marea rectificare a carosabilului din zona Triaj arata mai rau ca inainte.
O nouă aberație care are la baza deficientele de caracter și capacitatile memegeriale ale acestui ticălos. De ce consider eu că acest personaj malefic și toxic pentru orașul nostru are lipsa de caracter și e ticălos? Voi incerca o explicație scurtă.
În argumentarea deciziei lui pe care tot vrea sa o impună pornește de la doua adevăruri, că așa procedează orice ticălos: faptul că în orașele mici se conduce după o inerție și că permisele se dau ușor și conducătorii auto sunt insuficient de atenți . Corect. Mai pui pe masă și cele două accidente recente ( inte noi fie vorba personal cred că au fost orchestrate) și gata, ai argumentație la caz.
Doar că nu e așa. Pe principiul lui ( sau lipsa de principii) o să se închidă toate străzile unde vor fi două accidente? Acest ticălos ar face orice sa șicaneze traficul cat de mult posibil. Ar face orice și ar pune toate piedicile posibile sa restricționeze circulația auto ca să-i iasă lui justificarea introducerii tramvaiului și a deranjului pe care l-a cauzat în oraș de 4 ani încoace. Din 2019 Reșița e într-un continuu asediu, întâi cu covidul și apoi cu idioțenia asta de tramvai. Cele două evenimente din trafic sunt doua cazuri de neatenție daca nu vrem sa mergem pe ideea orchestrării și nu se justifică sicanarea și mai mult a circulației rutiere pe străzile adiacente. Accidente au fost și vor mai fi, șoferii trebuie conștientizați , dar nu ai dreptul să închizi și să sugrumi tot doar de dragul de a spune tu la final că iată, se plimbă lumea cu tramvaiul. Probabil realizează ticălosul că în condiții de trafic normale nu are cum să facă 15min din capăt în capăt și realizează că nu prea se va înghesui lumea să se plimbe în ideile lui megalomane și prostești. Și atunci ce face ticălosul? Recurge la soluții de forță. Interzice tot ca sa iasă cum vrea el. Ați votat bine reșițeni! Plătim cele mai mari impozite auto din Romania ca sa avem privilegiul să interzică acest ticălos sa circulăm. Ia sa vedem cum sar acum aplaudacii și pupincuriștii sa guițe!
”… Obișnuința este un element caracteristic orașelor mici …”, a mai adăugat Ioan Popa.
–
Iar sminteala (schimbarea) este un element caracteristic personajelor din ”secția cu veseli”, nu?
Dacă ceva (încă) merge … trebuie stricat cu o (nouă) ”idee”.
Inclusiv prețurile și orice urmă de stabilitate 🙂
Întrebare la radio Erevan:
-Ce face un idiot cu o situație pe care nu știe să o gestioneze?
-O interzice!
Probabil că vor începe sa guițe din nou pupincuriștii că nu e bun limbajul, dar limbajul arata măsura respectului. Respectul e un mod de relaționare între oameni și este RECIPROC. In momentul când primarul prin acțiunile pe care le face mictioneaza pe orașul ăsta și pe cetățeni (unde mă incadrez și eu), acest nemernic nu merită să fie tratat cu respect.
Mi-aș fi dorit să avem un om demn de respect in fruntea orașului. Mi-aș fi dorit un primar care nu se bate pe la terase, care a mai citit o carte la viata lui, care nu minte în CV și în discursuri. Mi-aș fi dorit un primar care sa înțeleagă că respectul pentru cetățenii pe care îi reprezintă constă în punerea binelui public în centrul acțiunilor sale și nu propriile interese, mi-aș fi dorit un om cu caracter și valori morale și principii corecte.
Din păcate nu e cazul, așa că mă văd liber sa folosesc adjectivele pe care le consider eu de cuviință și care consider eu că exprimă cel mai bine părerea mea despre acest odios.
Acest personaj ar trebui să știe că este angajatul cetățeanului plătit din banul celor care contribuie la bugetul local și sa tacă cănd locuitorii orașului spun că ceva nu merge și nu este bun .Trebuie să se conformeze și să ia măsuri părerile să și le dea acasă la dănsul
Mai face vreun participant pupilados reportaje gen ,,Reșița, oază de proști, săptămâna xxx ,iese șeful Popa pe interval, salutați, ovaționați, faceți infarct pentru mărețul shit project Tramvai pentru slugile pupincuriste ale PeNaLe, intrați oilor desculți, săraci și îndobito iți, dați crez vorbelor mele mărețul Tăițel bișnițar care sparge fonduri europene, general Coldea știe, trăiți șef!!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Dormiți proștilor și visați,noi vi-o tragem zi după zi ,noapte de noapte.Hai ,dormiți populime tâmpă, o să vă fac să ne mâncați din palmă, creiere spălate ce sunteți. Noapte bună Reșița!🤪🤪🤣😂🤣😅🤣🤣🤣🤪🤪🤪🤪👻👻👻👻👻