„Au pornit destul de încet, însă am avut câteva ședințe lunile trecute și Strabag a început să miște foarte bine”, susține primarul Reșiței, Ioan Popa, făcând referire la lucrările derulate în cadrul proiectului de realizare a drumului ce va face legătura între zona centrală și cartierul Govândari, prin fosta zonă industrială Mociur.
„Se lucrează acum la pilotarea picioarelor de pod. Ce însemnă asta? Sunt niște instalații care forează niște tuburi, dacă vreți, la adâncimi mari, unde vine introdus un material metalic, o armătură metalică și se toană beton. După ce se realizează piloții, vin picioarele de pod și grinzile, de la Timișoara, bănuiesc. În același timp, se lucrează la drum și o altă firmă, care a licitat cu francezii de la Nhood, foștii Ceetrus, pun apă, canal, gaz și canalizare pluvială”, a precizat edilul Reșiței.
Proiectul câștigat de Strabag are valoare de aproximativ 50 de milioane de lei și prevede, printre altele: reamenajarea intersecției dintre Calea Caransebeşului şi strada Căminelor, lărgirea străzii Căminelor la trei benzi, drum cu 2 benzi cu intrare din b-dul Muncii și 2 poduri peste Bârzava, drum cu patru benzi, în lungime de 1,5 kilometri, drum nou de legătură între strada cu patru benzi de circulație și strada Ţerovei, un pod peste pârâul Govândari și două poduri rutiere peste râul Ţerova, amplasarea a peste o sută de stâlpi de iluminat public.


Termenul de finalizare al proiectului este la sfârșitul anului 2024.
Karina TINCUL
”… însă am avut câteva ședințe lunile trecute și Strabag a început să miște …”, susține primarul Reșiței, Ioan Popa
–
”Popa catre politistii locali: Biciul pe ei!” (Noiembrie 2018)
Se crede vătaf și peste francezi …
Popa egal mare mincinos, hoț și bișnițar de doi bani. Numai interese personale și de haită, pardon șleahtă, ăăă de grup. Nu te mai votează nici dracul, numai creierele spălate.
„Se lucrează acum la pilotarea picioarelor de pod. Ce însemnă asta? Sunt niște instalații care forează niște tuburi, dacă vreți, la adâncimi mari, unde vine introdus un material metalic, o armătură metalică și se toană beton.”
„Chilotarea” este ceva mai. mult decât atât!
Acum 15 ani, aproximativ, s-a făcut o lucrare de acest gen pe drumul Lupacului (pleca dealul la vale). Piloții, dacă nu se încastrează în material stâncos, se toarnă degeaba!
Înțelegeți sau nu?!? Piloții au rolul de a întări malul apei pentru a nu pleca viitorul pod la… vale. 😉